• princess77

Pergotime start mars 2013.

Jag skall gå vidare med det men i så fall efter nyår.
    Tar en break nu,sista dosen Pergo i oktober och sen kör vi Puregon efter nyår.

• princess77

Här sitter jag själv med 6 dagar kvar till bim,hatar denna veckan då alla förväntningar byggs upp bara för att raseras 3-4 dagar innan bim med spottings..
    Hoppas givetvis på ett +

• princess77

Här har mensen kommit för 6:e gången.
    Nu lämnar jag er,har beslutat mig för att sluta med hormoner och istället fortsätta med dom natur medicinerna jag tog sist jag blev gravid.
    Har fått så psykiskt dåligt dom sista två månaderna med pergon så jag tycker inte att det är värt det.
    Väljer att vara lycklig ihop med det barnet jag faktiskt har så får vi se om det händer ett mirakel till i framtiden.
    Lycka till allihopa!

• princess77

Har ett välförtjänt pergo Break men följer er! Nu behöver vi lite plus i tråden!!
    Här dricker jag munkpeppar och äter b vitamin för att boosta kroppen igen

• princess77

Från en som har varit i ivf svängen i många år så råder jag er att åtminstone ställa er i kö i en adoptionsförening om ni tycker art adoption är ett alternativ.
    Köerna är långa och nu för tiden måste man först gå en föräldrautbildning på ca 6 mån,sen göra hemutredning hos soc och sedan börja samla papper till landet.Bara den processen tar minst 1 år och under den tiden kan man fortfarande göra ivf.
    Vi hann så långt som färdig hemutredning och skulle precis börja samla papper till landet vi hade valt då vi helt plötsligt blev gravida på egen hand. Våran process till det tog 14 mån.

• princess77

Innan man ger sig in i ivf svängen råder jag er att ta reda på fakta.Ivf är fruktansvärt påfrestade både för psyket och kroppen så det är ingen "lätt" lösning på problemet tyvärr.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.