• Aubergine

Du kvinna med barn, hur ofta träffar du dina föräldrar?

Du som är kvinna och som har egna barn; Hur ofta träffar du dina egna föräldrar, antingen själv eller tillsammans med ditt/dina barn? Kommentera gärna om du tycker du att det är lagom ofta eller om du har behov av att träffa dem oftare/mer sällan än du gör i dagsläget.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du kvinna med barn, hur ofta träffar du dina föräldrar?
  • La Lola

Aldrig.
    De dog för 15 år sen.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Duckan

Ca varannan vecka. Oftast korta stunder, skulle gärna se att det blev fler middagar ihop.

• cosinus

Jag röstade 1 gång i månaden. Ibland blir det längre mellan medan de på sommaren kan bli tätare. De bor 30 mil bort så jag tycker det är jättebra med tanke på avståndet.

• keron

Mamma träffar jag oftast ca varannan vecka. Antingen kommer hon hem till oss och då träffar hon alla fyra barnbarnen, eller så hälsar jag på henne med minstingen i släptåg. Skulle gärna se att det var lite oftare.

Pappa har jag klippt alla band med för drygt 5 år sen.

• lövet2

Flera gånger i veckan nu när barnen är större och mina föräldrar blivit lite äldre. När ungarna var små, så var vi dit och hälsade på 1-2 ggr/vecka om vi var friska, men det kunde också gå en månad utan att vi var dit om ungarna hade något smittsamt.

• 010306

Mamma nästan varje vecka en gång, pappa nångång i månaden.

• Whitetrash86

Varannan månad ungefär. Svårt att finna tid då alla jobbar heltid och mamma även jobbar helger.

• Cecese

Pappa träffar jag kanske nångång per år på typ kalas eller om vi råkar på varann i butiken.
    Mamma träffar jag aldrig, bröt med henne för mer än 10 år sen. 

• Lufsan

Har ingen kontakt med min mamma. Men min pappa och hans fru träffar vi en gång i veckan minst. Men det är sen vi fick barn. Innan dess kanske en-två gånger i månaden. 
    Vet inte om vi kommer fortsätta ses varje vecka när dottern blir äldre. Men det är kul att träffa dom så hoppas det. =) 

En dag i sänder.
Svar på tråden Du kvinna med barn, hur ofta träffar du dina föräldrar?