• MJaiden87

Tips att skaffa vänner: Halmstad 24-32

Hej!

Är en ensamtående mamma på 26 år som har bott norr om Halmstad i 1 år snart och eftersom jag jobbar hemifrån så har jag haft lite svårt att träffa nytt umgänge och skulle vilja kolla om någon hade ett bra tips att lära känna och träffa nya människor i Halmstad,

vänner, ensamstående, halmstad
  • Svar på tråden Tips att skaffa vänner: Halmstad 24-32
  • CaSa86

[quote=76189731][quote-nick]Alexandra1986 skrev 2016-01-04 22:42:40 följande:[/quote-nick]

Oj vilken gammal tråd. 29 år bott i Halmstad hela mitt liv , väntar mitt första barn i april. Är dunderbra på att lyssna så om någon behöver snacka av sig eller liknande så släng iväg ett pm. Alltid skoj med nya bekantskaper :)

[

Vart i Halmstad bor du? Spännande med liten bebis snart !

• Alexandra1986
    CaSa86 skrev 2016-01-04 22:52:55 följande:

[quote=76189731][quote-nick]Alexandra1986 skrev 2016-01-04 22:42:40 följande:[/quote-nick]

Oj vilken gammal tråd. 29 år bott i Halmstad hela mitt liv , väntar mitt första barn i april. Är dunderbra på att lyssna så om någon behöver snacka av sig eller liknande så släng iväg ett pm. Alltid skoj med nya bekantskaper :)

[

Vart i Halmstad bor du? Spännande med liten bebis snart !

Nyligen tillbaka på Fyllinge där jag även är uppväxt.

Du är också Halmstadbo? :)
  • CaSa86
    bollsi skrev 2016-01-04 22:52:02 följande:

Såg med att tråden var gammal, så jag chansade att skriva. Roligt att fler svarade!

Jag är 22, snart 23 år gammal, läser till sjuksköterska. Ålder spelar ingen roll, inte heller barn. Är ni på att dra ihop något? =)

Nej absolut spler inte de någon roll, ja de hade varit skoj! :)
  • CaSa86
    Alexandra1986 skrev 2016-01-04 22:55:09 följande:

Nyligen tillbaka på Fyllinge där jag även är uppväxt.

Du är också Halmstadbo? :)

Okej, nej jag kommer från Ljungby, bott i Halmstad sen 2011. Bor på snöstorpsvägen :)
  • Alexandra1986
    CaSa86 skrev 2016-01-04 22:58:14 följande:

Okej, nej jag kommer från Ljungby, bott i Halmstad sen 2011. Bor på snöstorpsvägen :)

Ok! Varför hamnade du här? :)
  • bollsi

Tänkte man kunde ha någon gemensam chatt istället för att uppdatera tråden, gick sådär haha. Men vi kan ju ha en gruppchat på fb kanske? =)

• CaSa86
    Alexandra1986 skrev 2016-01-04 23:04:12 följande:

Ok! Varför hamnade du här? :)

Jag flyttade till Varberg -08 med barnens pappa då han fick jobb där. Men efter 3,5år där kände vi att de är lite långt till familjen. (Han kommer från Kristianstad) Så vi flyttade till Halmstad, 2år senare tog de slut mellan mig och barnens pappa. Trivs väligt bra i Halmstad med jobb och ny kille (sen våras), barnens pappa ha också gått vidare med ny tjej. Så vi kommer bo kvar i Halmstad :)
  • CaSa86
    bollsi skrev 2016-01-04 23:07:56 följande:

Tänkte man kunde ha någon gemensam chatt istället för att uppdatera tråden, gick sådär haha. Men vi kan ju ha en gruppchat på fb kanske? =)

Grupp på fb låter bra, lättare att ha koll om någon skriver då än här.

Cina Sandstedt heter jag :)
  • Alexandra1986
    CaSa86 skrev 2016-01-05 08:29:08 följande:

Grupp på fb låter bra, lättare att ha koll om någon skriver då än här.

Cina Sandstedt heter jag :)

Grupp på FB? Hur gör man en sådan då?

Ja okej, ja Halmstad är ju fint. Men lite svårt att lära känna folk om man inte är härifrån från början kan jag tro. Vi är lite privata av oss och håller oss till våra egna gäng, vissa av oss iaf :)
  • CaSa86
    Alexandra1986 skrev 2016-01-05 10:31:03 följande:

Grupp på FB? Hur gör man en sådan då?

Ja okej, ja Halmstad är ju fint. Men lite svårt att lära känna folk om man inte är härifrån från början kan jag tro. Vi är lite privata av oss och håller oss till våra egna gäng, vissa av oss iaf :)

Vad heter du på fb så ska jag starta en grupp?

Ja så är de verkligen, konstigt att de ska vara så.. Killens tjejkompisar är precis som att dom tycker de är tillräckligt många och inte vill umgås med fler. De vänner jag ha haft bäst kontakt med kommer inte själva från Halmstad men de ha flyttat nu så lev väldigt tomt.
Svar på tråden Tips att skaffa vänner: Halmstad 24-32