VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor
Ingen idé att vara anonym eftersom FL appen inte tillåter det. Så here we go, jag är trådskaparen. Eftersom jag nästan aldrig sitter vid datorn är det lika bra att "komma ut" så jag kan vara aktiv i tråden även på språng. Hur som helst! Kul att se aktiviteten flöda här inne, och kul att läsa om allas framsteg. Själv kämpar jag på fortfarande med mina promenader. Hunden är nöjd också, i vanliga fall tar jag korta 20-minuters promenader om dagarna och sambon tar långpromenader på em och kväll när han kommer hem men nu är det snarare tvärtom. Är så tråkigt att gå utan sällskap så jag passar på att slå två flugor i en smäll när jag ändå har hund. Åt lite kolhydrater idag i form av potatisgratäng eftersom vi firade en födelsedag, annars har jag skött mig bra. Väger mig på måndag, förväntar mig inga större resultat eftersom det är första veckan men känner mig ändå lättare i rörelserna. Ursäkta lång text men som många vet fungerar inte radbyten via appen. Och ja just det! Jag har slutat röka också i samband med mitt nya, nyttiga liv! Är så stolt över mig själv :D

Alla små steg fram är ännu ett steg i rätt riktning, låter jättebra att du har minskat lite på portionerna t.ex. Har du funderat på att byta ut godis/kaka på kvällen till någonting annat, bättre alternativ? Eller ska du sluta helt och hållet med det och istället köra en riktig "fredagsmys" där du unnar dig det du är sugen på?