Inlägg från: En himmelsk drog |Visa alla inlägg
  • En himmelsk drog

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Spökplumpen - Grymma tips! :)

• En himmelsk drog

Usch, det är natt och mina gamla tankar sätter fart nu. Såååå sugen på rostat bröd med mycket smör och ost på, jag som inte ens tycker om bröd egentligen?! Nätterna är värst för mig men jag ska inte äta, har klarat det felfritt hittills så varför förstöra nu? Dumma, dumma tankesätt..

• En himmelsk drog

Aj aj aj! Jag har jätte ont i huden över magen, är det normalt? Det stramar och värker. Min sambo trodde först att jag skulle få bristningar, men nej, för det kliar och känns inte alls såhär! Sen var hans andra teori att det beror på att huden drar åt sig/stramas upp i samband med viktnedgången, låter det logiskt? Har smörjt och masserat men ingenting hjälper. Hur går det för er förresten nu under morgonen tex? Ville bara säga det att jag läser allt ni skriver men kan tyvärr inte svara på längre inlägg då man inte kan citera via appen, och jag har så dåligt minne att när jag ska svara så har jag redan glömt vad jag skulle svara på :P

• En himmelsk drog

- 1.2 kg sen senaste vägningen. Men idag är en sådan dag där jag bara vill ge upp. Magsjukan har kommit på besök och jag mår konstant illa. Tog en skål med lite glass och kände mig genast lite bättre.. Ska försöka hålla mig undan från glassen nu, har redan ångest över den skålen jag tog. Hjärtemamma - Tränar du med eller utan skor på crosstrainer? Kanske är det som spökar i så fall (inga skor/för små skor/för hårda i stötdämpande funktion eller liknande)?

• En himmelsk drog

Grattis till er med bra resultat förresten! :) Ni är grymma, oavsett resultat.

• En himmelsk drog

Hmm, ja då borde ju skorna vara bra. Finner ingen anledning till att du får ont, kanske står du snett med fötterna eller lägger vikten fel på något sätt? Eller är det mer ont som i "dansat hela natten"-ont?

• En himmelsk drog

Jag lever på blåbärssoppa och Findus köttsoppa, enda jag får behålla nere. Haha, undrar om det bidrar till viktminskning :P blir ju nästan som att gå på shakes/vlcd. Blää jag hatar att vara sjuk!

• En himmelsk drog

Hjärtemamma - wow, grymt gjort med listan! :D Det underlättar helt klart att hålla lite koll på andra också så man slipper bläddra igenom flera sidor. När jag sitter vid datorn nästa gång lägger jag in den i ts också.

• En himmelsk drog

Så nära på att ge upp nu och vräka i mig glass och milkshake i mängder! Jag raaaasar i vikt, spyr och ja.. ut minsta lilla jag får i mig. Får inte ens behålla vatten! Jag håller mig tyvärr undan i tråden tills jag mår bättre, förhoppningsvis någon gång nu i veckan, men ni ska veta det att jag är så stolt över er alla och kommer fortsätta kämpa så fort hälsan tillåter det. Jag ska inte ge upp, även om jag känner för det just nu. Stor kram till er alla :) vi hörs snart igen.

• En himmelsk drog

Jag är tillbaka nu, dags för nya tag. Jag gav inte upp men jag fuskade så det bara visslar om det, morfar fyllde år igår och jag som mådde bättre åkte dit för att fira. Blev kakor, glass och tårta utöver maten de bjöd på.. suck.

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor