Inlägg från: Carmelina |Visa alla inlägg
  • Carmelina

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Kasta ur chokladen och se till att någon annan äter upp kanelbullarna i frysen.

• Carmelina

Hjärtemamma och fru mamma: det är ju jättebra resultat!
    Tror att jag ligger på samma. Lite drygt 5 kilo gick jag ner.

• Carmelina

Okej, idag ska jag äta vettigt heeeela dagen lång. Frukt och keso till frukost. Gårdagens lax till lunch och något med kyckling till middag. Dessemellan frukt och morötter in jag är hungrig.

• Carmelina

Jag ska prova att muta mig själv. Om jag sköter mig hela veckan (till nästa onsdag) och tränar tre gånger så får jag köpa de där stämplarna som jag inte riktigt tyckte att jag kunde motivera kostnaden för igår.

• Carmelina

Det blir säkert bättre, spökplumpen! Jag håller med om att man måste kunna äta samma mat hela familjen.

• Carmelina

Jag tog på träningskläderna och satte igång min crosstrainer och då vaknade sonen. Snopet :)

• Carmelina

Sonen somnade om i torsdags och jag fick min träning och idag gjorde jag ett nytt pass! Tjohoo! I'm on a roll! Skött mig i... Hmm, ja, bara två dagar men någonstans måste jag ju börja :)
    Idag ska vi på 40-årskalas. Har bestämt mig för att jag kan ta ett glas vin och sen hålla mig till popcorn och salta pinnar, eller vad där nu kan finnas för magra tilltugg.

• Carmelina

En himmelsk drog har också kört vlcd, tror jag, så kolla med henne om hon har några tips. För mig funkar inte vlcd, när jag slutat går jag upp det jag gått ner plus en drös kilon till, så jag har tyvärr inga tips om det.

• Carmelina

En himmelsk drog: men du, tänk vad bra ändå att din sambo upptäckte det här. Han verkar vara väldigt stöttande och gjorde det rätta! Hoppas verkligen att det fixar sig för dig och att du ändå kan gå ner i vikt. Och kasta de gömda tabletterna....eller ge den till sambon....
    Det kommer att bli bra! Kram!

• Carmelina

Hej på er!
    Jag vet inte hur många av er som fortfarande tittar in här i tråden men jag skulle vilja passa på att säga tack för stödet under de månader vi kämpade ihop! Jag hoppas att det fortsätter att gå bra för er.
    För mig går det så där. Jag gick ju ner 12 kilo. Sen gick jag upp två. Sen ner två och den här veckan har varit katastrofal och då menar jag typ 3/4 av en gräddtårta, ett paket kanelgifflar, 1,5 sats chokladbollar, 1 glassbåt, 140 g choklad, en skål chips och säkert något mer. Men på måndag är semestern slut och det blir nya tag igen. Nu vågar jag inte väga mig.
    Men återigen tack och lycka till om vi inte ses mer i tråden!
    Kram!

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor