Inlägg från: Carmelina |Visa alla inlägg
  • Carmelina

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Långstång: japp, min man är också så där så att han kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt och han äter gärna godis. Han brukar iofs stötta men även hans motivation kan ju tryta lite när man för femhundrade gången säger att nu är det dags att äta nyttigt och inget godis.

• Carmelina

En himmelsk drog: bra jobbat att du slutat röka också! Du SKA vara stolt över dig själv!

• Carmelina

Har bestämt mig för att inte äta något onyttigt idag, trots att det är lördag. Behöver nog lite stöd och peppning i denna idé :)

• Carmelina

Lilla puh: gluten kanske? Har du provat att låta bli gluten?
    Eller mjölk? Hmm, ja, det kan nog finnas många anledningar vid närmare eftertanke...

• Carmelina

Fru mamma: om man motionerar och lägger in det i shape up-appen så har man fler kalorier att äta... Om nu kalorierna var slut innan middag..

• Carmelina

En himmelsk drog: håller tummarna för att vägningen blir som du hoppas. Jag kan ibland känna att har man promenerat på utav bara h-vete så kan kroppen binda en del vatten så att man inte gått ner så mycket som man tycker att man förtjänat. Däremot får man i så fall igen det veckan efter.

• Carmelina

Fru manma: Nä, med små barn hemma är det inte så lätt att få tiden att riktigt räcka till

• Carmelina

Längtababy2013: det är säkert ett bra beslut för dig. Hoppas att du snart mår bättre!

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor