Inlägg från: Carmelina |Visa alla inlägg
  • Carmelina

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Fru mamma: trädgårdspåtning är också träning! Inom viktväktarna får man iaf motionspoints för det. Hoppa över vägningen kan väl kanske vara en god idé om helgen var så tuff. Nya tag nu! Det kommer att gå bra!

• Carmelina

Mammakalmar: 2 kilo på tre veckor är inte illa! Dessutom blir det säkert mer om du håller ut den här veckan också!

• Carmelina

Hjärtemamma: jättebra ju! Nu har du ju tråden här att peppa dig så att du inte ger upp! Du kan!
    Själv står jag och äter morötter och tänker på choklad :) tur att vi inte har någon hemma.

• Carmelina

Hjärtemamma: du ska inte öka svårighetsgraden (eller vad det heter) så att du kanske får lite träningsvärk av crosstrsinern också? :)

• Carmelina

Lilla puh: då spelar det inte så stor roll om det inte är så mycket i kilo för det är ju ändå en seger! :)

• Carmelina

Fru mamma: 4 kilo sammanlagt! Superbra!
    Men jag vet precis hur du tänker... Å om jag inte ätit det och det då hade jag gått ner mer, men å andra sidan tror jag att det är lättare att fortsätta äta vettigt om man får liv att sväva ut någon gång också.

• Carmelina

Hjärtemamma: Nä, det förstår jag. Du kanske kan öka lite bara och ändå försöka köra på?

• Carmelina

Idag har jag både hämtat och lämnat dotter till fots. Det blir ändå 6 kilometer sammanlagt. Var ganska nöjd tills jag kom på att jag har vägdag imorgon och så fort jag tör mig det minsta lilla mer än vanligt så samlar min kropp på sig vatten som om vore jag en kamel. Nåja, hoppet är det sista som lämnar en, det kan bli bra imorgon ändå :)

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor