Inlägg från: Carmelina |Visa alla inlägg
  • Carmelina

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Spökplumpen: krya på dig!
    Med tanke på hur många här i tråden som drabbats av magsjuka börjat jag undra om det inte är ett virus som smittar via familjeliv ;)

• Carmelina

Hjärtemamma: jag vet faktiskt inte, men jag har märkt det när jag tränat tidigare också. Men men det är ju inte så att kroppen håller fast i vattnet för evigt, bara längre än tills imorgon bitti när jag har vägdag :)

• Carmelina

-0,7 kg. Det blir -2 sen vi började och -8,3 sen jag började själv i januari. Det går inte så fort men det går neråt.
    Nu börjar det bli dags att komma igång med motionen på allvar så det blir hämta och lämna till fots idag med. Med en dubbelvagn i ena handen och en cykelstång med tillhörande cykel i andra är det lite tuffare än en vanlig promenad :)

• Carmelina

Iije: hur gick det med middagen igår? Man kan ju alltid försöka äta jättemycket grönsaker och lite lite annat så att det inte blir då många points. Eller ta några bonuspoints. Eller aktivitetspoints?

• Carmelina

Iije: jo, tack :) det är bra, men man är väl aldrig riktigt nöjd själv...
    Håller tummarna för dig imorgon!

• Carmelina

Hjärtemamma: jag förstår att du känner dig knäckt, men det finns ingen möjlighet att du gått upp 3 kilo på en vecka, så mycket extra har du ju inte ätit. Jag förstår också att det känns motigt, men snart måste det ju gå åt rätt håll! Ge inte upp! Det blir bättre! Det finns ju massor av anledningar precis som fru mamma skrev. Vatten i kroppen, muskler som arbetar etc.

• Carmelina

Hej!

Så bra ni alla kämpar på!!

Förra veckan var katastrof och jag åt praktiskt taget ohämmat i fyra dagar. Det var inte så bra.
    Den här veckan har jag tagit mig i kragen och hoppas på viss nedgång imorgon.
    Dessutom blir det en ordentlig promenad ikväll också.

• Carmelina

-0,8 idag. Hurra!
    Nu satsar jag stenhårt på nästa kilo så att det blir 10 kilo sammanlagt :)

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor