Inlägg från: Carmelina |Visa alla inlägg
  • Carmelina

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Härligt, fru mamma! Och grattis i efterskott!
    Jag tycker också att jag märker att jag kan äta lite mindre och ändå bli mätt.

• Carmelina

Mamma Kalmar: jag har för mig att jag har hört att om man hamnar på en platå kan det vara bra att prova någon ny form av träning. Då ska det vara lättare att komma över platån. Jag har dock aldrig provat själv så jag vet inte :)

• Carmelina

Spökplumpen: själv ställer jag mig flera gånger på vågen och tar det som visar minst! :)

• Carmelina

-1,2 idag och jag passerade 10 kilosstrecket. Hurra!!! Tyvärr är jag fortfarande efter i min planering och borde gå ner 2,5 kilo innan maj är slut. Men jag tänkte nog nöja mig med 1,5 det bör gå om jag inte börjar äta allt jag ser igen :)

• Carmelina

Jag håller med alla föregående talare. Stannar också gärna kvar när maj är slut. Det har varit väldigt bra pepp!

• Carmelina

Iije: bra jobbat!! Föreställ dig hur middagarna ska gå till och hur du ska hantera trugande värdpar och hur mycket du ska äta och öva det i huvudet, brukar de säga på vv. Då är det lättare att stå emot.

• Carmelina

Jag är fortfarande med :)
    Fast min helg gick inte så bra, ohämmat ätande framförallt i lördags men söndagen var inte toppen heller. Idag har dock gått mycket bättre och jag har nog hållit mig inom mina points. Tack och lov för amningspointsen :)
    Får se vad vågen säger på onsdag.

• Carmelina

-0,8 idag! Åh, det känns så skönt att det går neråt och jag tycker verkligen att den här tråden hjälper till att hålla motivationen uppe. Nu är målet minst 0,7 nästa vecka.

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor