VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor
Förstår precis hur du känner, har varit precis likadant för mig de sista veckorna. Allt man gör känns så meningslöst på något sätt, men jag tänker inte ge upp
har idag sprungit/gått för första gången. Tiden kanske inte blev den bästa, men jag är stolt över mig själv iaf. Efter det så gjorde jag ett pass på wii fit så dagens träning är gjord.
Nu har jag kört 20km på crosstrainern och i eftermiddag blir det ett pass med wii. Får passa på nu för i morgon börjar jag jobba igen efter min föräldraledighet och då gäller det att försöka få in träningen så att det passar mitt vardagsliv. Med sötsaker går det också bra, jag har inte ätit godis på 18 dagar, däremot åt jag lite ostbågar i helgen. Mina matportioner har minskat och nu måste jag bara få till mellanmål också.
Nu har halvlekar jobba och min träning har legat på is i ett par dagar, energin har helt enkelt inte funnits där. Dessutom åt jag lite godis. Vikten pendlar mellan 92-93kg och jag kommer inte vidare.
Det blev ingen motion för mig igår heller och inte de kommande dagarna då jag har åkt på dotterns magsjuka. Just nu handlar det om att överleva känner