Varför kan inte män förstå!!??
Nu är jag en kvinna därför refererar jag till män i denna fråga då jag enbart har erfarenhet av män sexuellt. Varför hör man gång på gång att mannen har mer sexlust än kvinnan!!?? och att detta påverkar förhållandet som så att båda blir olyckliga i slutändan!!?? Varför ställer män så höga sex krav!!?? Vi eller många av oss kvinnor har sääääkert kännt någon gång i vårt liv att -han enbart vill ha mig när det handlar om sex!!?? eller? Varför gos och kärlek men när man visar att man inte vill ha SEX så slutar goset!!?? Män har i allmännhet svårt (tycker jag) att uppvakta en kvinna UTAN förväntan/krav på sex!!! Förstår inte ni män att en kvinna vill känna sig älskad för den den är och inte för sexet!!?? förstår inte ni män att less is more!!?? Uppvakta utan krav /förväntan på sex.....inte ens antyda till er kvinna att ni vill ha sex....kanske om ni märker att kvinnan skulle vilja-ge enbart henne-få henna att känna sig som nr 1!!.... Jag lever idag i ett mycket lyckligt förhållande och ska gifta mig...allt funkar super...jag kan dock känna detta ovan stundvis trots att vi har ett vuxet förhållande och en vuxen approach till sex........varför!!?? Jag ser mååånga inlägg från män där han vill ha hjälp-varför vill hon inte..bla bla bla.....jag ser många inlägg där kvinnor mår dåligt och känner sig otillräckliga för mannen kräver så mycket sex!!! Jag tycker synd om alla dessa män och kvinnor....snälla se det för vad det är....allt blir till vad man gör det till.....män vill ni ha mer sex...tänk---less is more!!! Ville bara skriva av mig lite...jag veeeet hur jävla frustrerande sådan här är och OFTAST handlar det om kommunikationsmissar... Lycka till därute....