Är jag för snäll?
Jag undrar lite om jag är för snäll. Mitt förra tjej gjorde slut bla för att hon tyckte att jag tänkte för lite på mig själv och brydde mig för mycket om andra. Det är inte så att jag är nån mes eller toffel på något sätt. Jag kan säga ifrån och bli arg om jag tycker att något är fel eller om det är något jag inte vill. Jag kan även säga till folk som jag inte känner om det är något jag tycker är fel. Tex om folk är elaka mot barn. Så jag är inte konflikträdd heller. Men jag råkar bara tycka om att göra saker för andra, det får mig att må bra. Jag ser ju hellre att folk i min närhet mår bra före mig ofta.
Tex nyss när min tjej gjorde slut så fick hon bo kvar i lägenheten medan jag bodde hos min mormor fast det är jag som står på lägenheten. Jag gjorde det dels för att vara sjyst mot henne och för att jag inte pallade bo där just då.
Men det känns som att bara för att man är snäll och omtänksam så är man inte intressant som pojkvän utan mer som en bra vän som alltid finns där och ställer upp. Va fasen ska man vara lite mer ett as för att vara en bra pojkvän. Det låter ju bara sjukt. Jag kommer aldrig kunna vara det i alla fall men det känns ju som att jag aldrig kommer få ett förhållande då?
Så vad ska man göra???