• Anonym

Ni som varit otrogna med kollega...

Ni som varit i ett förhållande med barn och fått känslor för en kollega på jobbet och varit otrogna i någon form.Hur har det gått sedan? Har ni lämnat eller stannat i ert gamla förhållande? Blivit ihop med kollegan? Hur har det påverkat er reltation med mannen respektive kollegan? Ni behöver inte haft sex eller gjort något fysiskt men ändå flörtat, haft nåt på gång under en längre tid med känslor inblandade.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-29 18:51
    Även män kan förstås svara. "Mannen"kan således vara "fru" då.

• Svar på tråden Ni som varit otrogna med kollega...
  • Anonym (äckliga horor)
    Anonym (Karma is a bitch) skrev 2014-02-04 11:00:14 följande:
    Mitt ex valde att vara otrogen med en kollega!

Fick reda på det 2 dagar senare, kastade ut kärringen på direkten i snön o kylan!

Hörde dagen efter att även älskaren dumpat subban, samma kväll som jag slängt ut henne då han inte ville ha mer än ett knull......

Så hon blev både av med 2 män med stadiga inkomster, bostad och sitt goda rykte på en o samma kväll. Demon

Idag är hon ensam o bitter, utan ijobb eller kärlek...hahahahahahaha, så det kan gå!!!!!
    Ah det här inlägget gör mig glad... Så ska det va!!! Skål till dig kompis och önskar värsta till bitchen Skål 
  • Anonym (skilj dig först)

Ja, så kan det gå. Hahahaha som du sa. Pinsamt nog var det jag som föll för en arbetskollega. Några månader senare kom det fram att han fortfarande varit gift. Efter jag fått veta det och kastat ut honom för gott, var han överens med sin fru och sina barn igen. Jag var boven. Ett samtal till chefen och jag har blivit av med allting, jobb, företagsutbildning och mannen så klart. Spring ts, spring så fort du bara kan. Om någon menar allvar så skiljer denne sig och börjar ett nytt liv med dig, allt annat... 

• jadu75

Har haft ett förhållande med en kollega ca 3 månader. Han är yngre än mig och har sambo + 2 barn.
    Jag är gift ,no kids.
    Vi var väldigt goda vänner ,men var såklart attraherade av varandra redan från dag 1. Aldrig ens tittat åt någon annan förut. ca 3 mån senare erkände vi att vi var stormjävlaförälskade i varandra. Sen gick det fort.
    Vi sågs så fort vi hade chans . Allt var som en psykos (vilket förälskelser kan liknas vid ,helt sant)

Vi försökte bryta upp. Misslyckades. Vi funderade allvarligt på att lämna våra respektive,men något kändes "fel"

Iallafall...vi bestämde att vi skulle sansa oss ett tag eftersom passionen suddar ut allt som är vettigt och man får tunnelseende. Vi tog ca tre veckors " paus"

Vi sågs igen (privat) och kramades,kysstes. Men något i oss båda hade insett att detta kommer inte att fungera.
    Efter en mardrömsvecka bestämde jag mig för att berätta för min man och göra slut med kollegan.

Mitt liv har fortsatt på ett bra sätt. Min make och jag har gått vidare och har det faktiskt bättre nu. Kollegan har inte berättat för sin sambo,men jag tror inte hon vill veta.

Jag och min kollega är helt "rätt" för varandra och vi kommer nog alltid känna ngt för varann,men ibland får man räkna sina förluster ,försöka vara tacksam över att livet är oförutsägbart och att man inte lever i en rät linje. Han kommer jag att spara som en liten bärnsten längst in i hjärtat och jag skäms inte ett dugg över det.

• Anonym (skilj dig först)
    Anonym (Lämnade maken) skrev 2013-04-01 18:51:16 följande:
    Jag var gift och blev passionerat förälskad i en kollega. Han var singel och vi träffades några gånger hemma hos honom efter AW:s och liknande (inga kolleger misstänkte något). Jag trodde att jag hade kontroll och hade hela tiden avsikten att avsluta och fortsätta leva med min make. Men passionen var så oerhört stark och jag kunde inte sluta tänka på kollegan. Äktenskapet slutade med jobbig skilsmässa och jag bytte även arbetsplats.

Idag är jag gift med min fd kollega och vi har ett barn ihop. Lycklig... Glad 

Fd maken hittade också ny kvinna och är idag omgift. Jag har fortfarande dåligt samvete för att jag var otrogen och kränkte min föredetta. Samtidigt är jag ju glad att jag vågade bryta mig loss och satsa på min passionerade kollega.
    Jag önskar att vi hade fått det så här. Jag älskade verkligen honom, men tyvärr. Så skönt att höra att du har blivit lycklig. Hjärta
  • Anonym (är)

jag är otrogen med en kollega. Jag är ett svin och vet om det. Det finns inga känslor mellan mig och kollegan ( i alla fall inte från min sida) Vi båda är gifta och har barn. Jag är inte lyckligt gift just nu. Kan bli bättre, kan bli sämre. Hur kollegan har det vet jag inte. Allt handlar om sex. Jag vill sluta, jag vet att det är fel. Men kollegan är som en drog. Jag är fast. Hög på spänningen. 

• Anonym (jurist)

Gammal tråd men jag måste skriva. Är sambo med fyra små barn, har hus, bolån, rubbet. En extremt påfrestande situation hemma, två barn med särskilda behov, ingen hjälp, både jag och min fru går sönder. Senaste veckorna lyckas jag hålla upp fasaden på jobbet men bryter ihop flera gånger under helgerna.

Samtidigt börjar en kollega till mig visa intresse, hon är vacker, välklädd, välsminkad, ja ni kan tänka er, så typiskt. Jag har haft andra liknande kollegor tidigare men jag blir hög på hennes uppmärksamhet, jag tänker på henne så fort vi inte ses och längtar till jobbet när jag är ledig. Hon är en typiskt populär kvinna som har mängder med män efter sig, upplever jag.

Hur ska jag släppa henne? Måste jag säga upp mig? I hemlighet tänker jag, det kan bli vi, samtidigt vet jag att det troligaste scenariot nog är att jag både står utan sambo och den "spännande" kollegan om jag går längre in i detta.

• Anonym (Pe)

Jag och kollegan hade sex sista dagen vi jobbade tillsammans. Vi har inte sagt något till varandra efter det. Noll kontakt.

Vi är båda i relationer, jag tänker på honom då och då, skulle inte kunna ha relation med honom. Attraktionen var väldigt stark, vet inte hur jag skulle reagera om jag träffade honom med sin partner.

Jag var otrogen mycket pga att min relation är väldigt kass, och nu är den ännu sämre. Vi har aldrig sex, ingen beröring, har inte fått en puss av honom på ungefär 6 månader (det var så redan innan kollegan).

Jag kommer lämna min partner, men kommer inte kontakta kollegan mer.

• Anonym (Pe)

Det är inte makt. Jag skulle bara säga att de ljuger. Sen var både jag och min kollega rätt omtyckta på vårt jobb. Tror inte någon skulle skvallra, även om en hel del kommenterat oss.

Anonym (sorgligt) skrev 2013-03-30 11:14:32 följande:

Men har jag sagt att nån tänker göra det? Jag bara fattar inte varför man är så indiskret och ger vem som helst den makten över ens liv. Korkat.

• Anonym (Pe)

Känner inte igen mig. Min partner är ingen ängel heller precis. Vi är fel för varandra, men jag har dåligt samvete mot hans fru ( och barn).

Hade han varit singel hade vi rent sexuellt varit en perfect match.

ruuu skrev 2013-04-01 09:07:24 följande:

Fast knappast, jag är fan olaglig och berusad var och varannan dag, men inte ens då tycker jag sånt där beteende är okej. Jävla smutsfolk bara. Hurfan kan man bedra den man "älskar" mest av allt i hela världen, det förstår jag inte..

Och jag är ändå tillsammans med en tjuv och skurkar runt själv, men så lågt skulle jag aldrig sträcka mig. 

• Anonym (Pe)

Är du man eller kvinna? Var jobbar du?

Anonym (På jobbet) skrev 2014-02-04 10:03:35 följande:

Underbart med ett förhållande med en kollega på jobbet. Så skönt att få denna avslappning i en annars stressig miljö. Ska ta chansen så fort jag kan vid tillfälle att göra detta igen. Gift eller inte, det bryr jag mig inte om. Har inga planer på att lämna mitt äktenskap men, vem vet? Allt kan hända men till en början är jag öppen för en relation på jobbet. Gärna genast och nu direkt vill jag ha en het relation med en kvinna på jobbet.

Ska bara skaffa ett jobb först...

Svar på tråden Ni som varit otrogna med kollega...