Vad är felet på min pojkvän?!
Jag har ett otroligt stort problem som går mig på nerverna något fruktansvärt..
Jag och min pojkvän har varit ett par i 7 månader kanske, han är 10 år äldre än mig. Jag tycker att han är världens finaste och jag tycker verkligen om honom. Vi har roligt ihop och tycker om samma saker osv.
Precis i början när vi blev tillsammans så hade vi hur mycket sex som helst, bra sex dessutom. Nu får jag vara glad om jag får komma till en gång i månaden.
Han visar aldrig några som helst tecken på att han vill ha sex, han är trött nästan jämt och orkar inte. Här sitter jag och känner mig som någon sorts sexmissbrukare, jag vill nästan jämt. När vi har pratat om det här, så säger han att han visst vill ha sex, men att det är så mycket annat runt omkring. Vi lever ett ganska stillsamt liv, utan allt för mycket aktiviteter... Jag har försökt på alla möjliga sätt att ta initiativet, men det funkar ju liksom inte . Han säger att han älskar mig, talar ofta om för mig hur fin jag är och att jag är allt som han vill ha.
Nyss var vi på en weekend, för att bara vara tillsammans och mysa. Inte blev det något sex då heller.. Jag blir så nere av det här så jag vill ju typ gå och skjuta mig eller nått. Ska det verkligen vara så här?
Jag känner mig mer som en liten tant på 94 år som har levt ihop med samma människa dom senaste 50 åren än som den 20 åring jag är.
HJÄLP! eller i alla fall tips och ett tröstande ord på vägen uppskattas.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-07 00:23
Så, nu har jag tagit tjuren vid hornet och pratat ut om det här med honom, en gång för alla. Han bröt ihop lite smått och berättade att det här var ett problem som han dragits med länge och som absolut inte är mitt fel. Det funkar bara inte att få upp den vissa gånger, även fast att han vill. Och detta har han tyckt varit så jobbigt och pinsamt att prata om. Vi pratade ganska länge om detta i alla fall, och han gick med på att gå och prata med en läkare. Redan nästa dag så ringde han till VC och fick en tid, han tycker att det ska bli skönt att få gå och prata med någon som verkligen kan ge honom svar på vad felet är.
Och jag blev så sjukt lättad, jag som trodde att det var mitt fel, och att det var slutet på vår relation. Nu känns det som att vi är närmre än någonsin. Han vill lösa det, och han vill att vi ska vara tillsammans.