• Anonym

Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?

Vi killar (iaf jag) fantiserar ofta om de kvinnor vi möter i vardagslivet. Tänker oss hur hon ser ut naken. Hur hon är i sängen. Vad hon tänder på etc. Det behöver alls inte vara bara snygga kvinnor som vi tänker så om.

Vad fantiserar ni kvinnor om vad gäller män ni träffar? Och är det bara snygga män ni fantiserar om eller vad för sort män drar igång era fantasier?

• Svar på tråden Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?
  • mojnmeniito
    Anonym (drömmare) skrev 2013-03-30 15:58:17 följande:
    Jag tittar ofta på mäns händer. Tänker på hur det skulle vara att känna dem över kroppen. Och tittar på hela kroppen och tänker på att smeka den och ha den över sej. Det behöver inte vara "vackra" män, men attraktiva i mina ögon. Om någon är väldigt trevlig så behöver den inte vara tjusig eller vältränad, kan ändå vara väldigt attraktiv.. Å andra sidan behöver inte en riktigt snygg man vara charmig alls för att fungera som fantasiobjekt.

Håller med!
    En snygg man kan falla helt om han är uppe i det blå och tror han är snyggast. Som du säger män som är attraktiva i ens egna ögon... Händer är något jag också tittar på... 
  • Kolibri12

Jag fantiserar endast om män jag finner attraktiva, dvs om de har "det". Undrar hur han är i sängen, och föreställer mig hur det skulle vara att ha sex med honom. Jag ägnar oftast bara några sekunder åt de tankarna, men vi hinner ändå med en hel del i min fantasi

• Anonym (Njae)

Jag fantiserar aldrig om män, bortsätt från min pojkvän. Om vi sitter och bara kollar på film och jag tycker han ser extra snygg ut kan jag få fantisera en hel del om vad som ska hända efter filmen. Drömmer

Gällande främmande killar, njae. Om jag väntar på bussen och en kille  med öppen gylf frågar om en tändare kan jag kolla på gylfen och tänka "oj hans kalsonger syns, innanför dom har han sin... USCH BLÄÄÄ!!!" så blir jag mest förstörd för då ser jag bara personen som en stor läskig penis och kan inte sluta tänka på det...

Så jag kanske fantiserar lite, men förutom mina pojkvän-fantasier så är de aldrig trevliga...

• Anonym
    Anonym (Njae) skrev 2013-03-30 22:38:35 följande:
    Jag fantiserar aldrig om män, bortsätt från min pojkvän. Om vi sitter och bara kollar på film och jag tycker han ser extra snygg ut kan jag få fantisera en hel del om vad som ska hända efter filmen. Drömmer

Gällande främmande killar, njae. Om jag väntar på bussen och en kille  med öppen gylf frågar om en tändare kan jag kolla på gylfen och tänka "oj hans kalsonger syns, innanför dom har han sin... USCH BLÄÄÄ!!!" så blir jag mest förstörd för då ser jag bara personen som en stor läskig penis och kan inte sluta tänka på det...

Så jag kanske fantiserar lite, men förutom mina pojkvän-fantasier så är de aldrig trevliga...

Jaa fy och ush! Bläää! Vad är du för en kvinna som fantiserar om andra män! Ställ sig i skamvrån på stuberten!
  • Anonym

Fantiserar hela tiden om en speciell person.

På jobbet och så kan det hända om jag är attraherad av personen under en lång tid. Har hänt ett par tillfällen under många år. Men inte med varje man. Nej de är bara persoer som jag jobbar med. Kompisar typ. 

• Anonym (Njae)
    Anonym skrev 2013-03-30 23:14:59 följande:

Jaa fy och ush! Bläää! Vad är du för en kvinna som fantiserar om andra män! Ställ sig i skamvrån på stuberten!
    Alltså ärligt talat så kan jag inte fantisera "kul" om andra killar än min egna. Ser de flesta som äckliga monster. Förutom min kille så har alla andra bara behandlat mig som skit, så jag kan liksom inte tänka positivt (även om snygga) killar jag möter på stan.
  • Mamma från mars

Varenda kille/man/gubbe har jag snuskiga tankar/funderingar om och det handlar inte om att jag skulle vilja knulla dem, långt ifrån(!!!),  utan det handlar bara om ren nyfikenhet. Jag tänker mycket snuskiga tankar hela tiden och möter jag någon av det manliga könet så sneglar man alltid ner mot de nedre regionerna väldigt diskret, och händerna tittar jag väldigt mycket på. Funderar på vad för sex de gillar och hur ofta de knullar osv osv. 
    Är mannen attraktiv så är tankarna självklart riktigt snuskiga och heta  

• Clownensglädje
    Mamma från mars skrev 2013-03-31 20:41:38 följande:
    Varenda kille/man/gubbe har jag snuskiga tankar/funderingar om och det handlar inte om att jag skulle vilja knulla dem, långt ifrån(!!!),  utan det handlar bara om ren nyfikenhet. Jag tänker mycket snuskiga tankar hela tiden och möter jag någon av det manliga könet så sneglar man alltid ner mot de nedre regionerna väldigt diskret, och händerna tittar jag väldigt mycket på. Funderar på vad för sex de gillar och hur ofta de knullar osv osv. 
    Är mannen attraktiv så är tankarna självklart riktigt snuskiga och heta  
    Kul reflektioner....du verkar vara en roliga kvinna..
  • Anonym (Vanessa)
    Anonym skrev 2013-03-30 15:46:44 följande:
    Jag fantiserar aldrig om män faktiskt. Brukar bara tänka " jävla vad snygg han var" men sen är det inte mer än så. Fantiserar inte ens om män när jag onanerar. Trodde det bara var killar som gjorde så :p
  • Mangbg

För tillfället så fantiserar jag bara om en kvinna som jag lärt känna här på FL...

Hade hon vetat VAD jag fantiserar om så hade hon blivit generad tror jag

Svar på tråden Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?