• Anonym

Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?

Vi killar (iaf jag) fantiserar ofta om de kvinnor vi möter i vardagslivet. Tänker oss hur hon ser ut naken. Hur hon är i sängen. Vad hon tänder på etc. Det behöver alls inte vara bara snygga kvinnor som vi tänker så om.

Vad fantiserar ni kvinnor om vad gäller män ni träffar? Och är det bara snygga män ni fantiserar om eller vad för sort män drar igång era fantasier?

• Svar på tråden Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?
  • Mangbg
    Mangbg skrev 2013-04-03 13:09:24 följande:

För tillfället så fantiserar jag bara om en kvinna som jag lärt känna här på FL...

Hade hon vetat VAD jag fantiserar om så hade hon blivit generad tror jag

Och ungefär nu så läste jag rubriken....Skål
  • Mulliga Maj

Män med hår på bröstet och har en snygg röv . Biffar dvs riktiga muskelberg går bort . De fistar mig eller så knullar vi helt enkelt riktigt djuriskt .

• missan75

Jag fantiserar om random män rätt sällan, tittar och flirtar gärna men för attraheras sexuellt måste jag känna personen. Nu behöver inte fantasi och attraktion gå hand i hand, men ändå.

• Anonym (?)

Om det sägs att storleken har relativt liten betydelse, vad är det då med ovetskapen om mäns beklädda paket som lockar? Vem som tilldelats vilken typ av penis?

• Anonym (.)

Jag sexfantiserar aldrig om män. Däremot kan jag fantisera om hur det skulle vara om de åtrådde mig och uppvaktade sådär riktigt romantiskt. På sin höjd myshångel. Det är dock bara några enstaka män som jag tänker såna tankar om - män som jag känner ganska väl och respekterar mycket. Aldrig främlingar.

• Anonym (jag)

Jag fantiserar då och då. Senaste var tyvärr om min mans kompis. Vi var hemma hos honom och hans tjej på middag. Han är riktigt snygg, charmig och härlig kille. På kvällen när jag ställde mig i duschen kunde jag inte låta bli att ta på mig själv och fantisera om att han och jag hade sex. Ni vet sånt där sex som man hade i början med sin partner när man blev våt av att han tittade på en

• Anonym (Gissar hejvilt)

Jag gissar hejvilt jag tror att kvinnor inte fantiserar om män utan fantasierna går istället till handväskor, skor 

• Anonym (kafferast)
    Anonym (Gissar hejvilt) skrev 2021-06-22 18:19:52 följande:

Jag gissar hejvilt jag tror att kvinnor inte fantiserar om män utan fantasierna går istället till handväskor, skor 

Jodå, om män med feta plånböcker som kan köpa en massa fina handväskor och skor åt dem
  • Anonym (...)

På tåget när sitter med random män runt om sig händer det att jag fantiserar om hur deras ansiktsuttryck ser ut när de får orgasm.

• Anonym (Sampung)
    Anonym (Gissar hejvilt) skrev 2021-06-22 18:19:52 följande:

å den där nya fina mobilen
Svar på tråden Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?