• Anonym

Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?

Vi killar (iaf jag) fantiserar ofta om de kvinnor vi möter i vardagslivet. Tänker oss hur hon ser ut naken. Hur hon är i sängen. Vad hon tänder på etc. Det behöver alls inte vara bara snygga kvinnor som vi tänker så om.

Vad fantiserar ni kvinnor om vad gäller män ni träffar? Och är det bara snygga män ni fantiserar om eller vad för sort män drar igång era fantasier?

• Svar på tråden Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?
  • Anonym (Sampung)
    Anonym (kafferast) skrev 2021-06-24 16:31:53 följande:
    Jodå, om män med feta plånböcker som kan köpa en massa fina handväskor och skor åt dem
    pretty woman är deras favvo-film
  • Anonym (X)

Det händer inte så ofta men jag brukade fantisera om min förra chef. Han är min typ utseendemässigt och lite dominant i sättet. Ibland blev det nästan lite jobbigt att sitta på möten med honom men jag har ett tvärsäkert pokerface, han hade garanterat ingen aning.

Det var rätt mycket dominansfantasier där han tog kommandot, tryckte upp mig mot en vägg osv. Det lustiga är att han var otrevlig mot de flesta andra men alltid supertrevlig mot mig. Jag ville ju nästan att han skulle bli arg på mig ha ha.

Jag fantiserar inte bara om snygga killar och sällan bara på grund av utseendet. Det handlar mer om utstrålning för mig.

• Anonym (Lilla z)

Nu när det är flera månader sedan jag hade sex med nån annan än mig själv kommer jag på mig med att fantisera om alla möjliga, bekanta som främlingar. Det räcker med att de har nån form av attraktionskraft, behöver inte vara snyggingar. Äldre män som ser ensamma ut, typ i affären, är vanligt förekommande :) De kanske frågar mig om jag vill ha skjuts nånstans, men parkerar i en parkeringsficka vid sidan av vägen, går in en bit från vägen och så blir jag tagen hårt bakifrån mot ett träd. Mmmm

• Pussan
    Anonym (...) skrev 2021-06-27 08:00:45 följande:

På tåget när sitter med random män runt om sig händer det att jag fantiserar om hur deras ansiktsuttryck ser ut när de får orgasm.

Den tanken är ju skitkul! det kommer jag säkert att tänka på framöver.
  • Anonym (K46)

Fantiserar sällan i bilder, fantasierna cirkulerar mest kring känslan av att han tar på mig, slickar mig eller hur det känns med honom i mig. Hans stön i mitt öra. Hans kyssar i nacken osv

Mestadels är det någon jag känner, som en kollega jag är attraherad av eller en gammal dejt. Attraheras sällan av utseende, utan behöver ha charmen och personligheten.

Men ibland kan jag spana in män på gymmet eller i andra sammanhang och välja ut någon som "knullbar" att fantisera om. Dock sällan muskelberg, snarare vanliga medelåldersmän med lite skäggstubb och grått hår.

• Anonym (Math)

Verkar vara ett genomgående tema att tjejer sällan fantiserar och tänder på män utseende mässigt? Jag menar jag tänder på min tjejs bröst, ben, rumpa. Både visuellt fantiserar och av att se.

Gör inte tjejer det visuellt eller tänder på av att se Lika mycket?

• KimLinnefeldt
    Anonym skrev 2013-03-30 15:46:44 följande:

Jag fantiserar aldrig om män faktiskt. Brukar bara tänka " jävla vad snygg han var" men sen är det inte mer än så. Fantiserar inte ens om män när jag onanerar. Trodde det bara var killar som gjorde så :p

Så vad fantiserar du om?
  • sportiva

Fantasier är något personligt och kan variera från individ till individ. Det är viktigt att komma ihåg att fantasier är en privat och intim del av en persons tankar och känslor. Det är inte rättvist eller korrekt att generalisera vad kvinnor fantiserar om när det gäller män. Alla kvinnor har olika preferenser och fantasier, och det kan inkludera olika sorters män med olika egenskaper. Det är viktigt att respektera varje persons integritet och inte göra antaganden baserat på kön eller utseende.

• Anonym (Sexuellt explicit)

Den här är rätt svår att svara på då jag ofta tänker sexuella tankar i någon form om så gott som alla människor jag samverkar med. Av ren nyfikenhet!!!

Som någon annan här skrev. Hur är den och den i sängen, vad gillar de, hur ser deras kroppar ut nakna osv?

Men såna tankar ger mig aldrig sexuella känslor eller skapar erotiska fantasier.

Såna har jag enbart om personer jag verkligen tänder på och har en crush på och finner väldigt snygga oftast. 

Jag kan som exempel tända starkt på kändisar och filmstjärnor och frossa i filmer och serier pga dessa, eller bläddra bland bilder på nätet, sen bara sluta ögonen och se dem levande framför mig till värsta orgasmen.

Likadant om jag blir förtjust i någon och inleder en relation så fantiserar jag om den personen i början och allt jag vill göra med dem.

Men fort jag lärt känna någon försvinner dessa fantasier. Det krävs att någon inte är verklig eller blivit vardaglig för mig för att kunna existera i mina fantasier.

Därför fantiserar jag aldrig om mina partners. Det behövs ju inte eftersom jag får uppleva allt levande med dem.

• Anonym (Love)

Fantasier om specifika män existerar inte hos mig. Visst, män kan figurera i mina fantasier, men då är dom namnlösa, väldigt odefinerade fantasier.

Har aldrig hänt att jag fantiserar om män som jag faktiskt sett/träffat, att tänka på sådana i sexuella sammanhang känns bara äckligt. 

Svar på tråden Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?