Möbler/inredning som är mainstream
Blev inspirerad av en annan tråd där man tog upp saker som förknippas med white trash, så nu undrar jag, vad tycker ni att mainstream är? 
Blev inspirerad av en annan tråd där man tog upp saker som förknippas med white trash, så nu undrar jag, vad tycker ni att mainstream är? 
Lumina77: Jag kan inte riktigt säga att jag lägger ner så mycket energi på att fundera över vad andra har för inredning.
Om jag har något hemma som kan uppfattas som whitetrash? Inte vad jag vet. Mainstream är det alldeles säkert, jag är varken pretto eller samlar på bokhyllor från 80talet :)
Just nu känns chabby stilen väldigt mainstream.
Matsalsserier.
Tolixpallar ( eller kopior)
Mattor med stora stjärnor
Vimplar i barnrummen
Malm serien från Ikea! Svart fyrkantig soffa, högblankt kök i vitt med svarta arbetsytor och gärna allt samlat med orden: detta känns såååå personligt och så viiii....
För den som inte har koll på ordet mainstream så betyder det "vanlig för massorna"
så i inredningskretsar handlar det om att man helt enkelt har massproducerade möbler och allt ser likadant ut oavsett hur man sen väljer att bo för övrigt.
stereotypt kan man väl ha som synonym kanske....
Slå upp vilken IKEA-katalog som helst och gå sen på besök hos dina vänner o bekanta....