• 0nlyJag

snåla människor!

Har sett en annan tråd som inspirerade mig att skapa en egen! Skriv det allra snålaste ni har varit med om! T.ex om människor som har varit snåla mot er eller de allra största snåljåparna ni varit med om! Det är sjukt kul att läsa men också väldigt irriterande när man ser hur folk kan bete sig! Själv har jag ingen historia just nu vad jag kan komma på, men återkommer om jag kommer på någon! SKRIV NU ALLA VAD NI VARIT MED OM BLAND SNÅLJÅPAR! :D

• Svar på tråden snåla människor!
  • HimmelHav

Har en kompis som blev bedrövad för art hon var tvungen att köpa en ny Loka-flaska, då hon glömt sin i en föreläsningssal. Hon använde denna som vanlig vattenflaska. 12 kr kostade de då. Hon drack också "silverte", dvs varmt vatten UTAN tepåse i.

• Östlund

Mina bekanta körde över 20 mil och fick stå o vänta på färjan hela natten till morgonen för 150:-/var av en miljonär.

• Östlund

Åh just ja.

Jag o min pojkvän åkte bort för att gå ut med ett födelsedagsbarn o hennes kompis.
    Vi betalade över 600:- för taxi o hade sedan inte råd med dricka. Födelsedagsbarnet fick betala kompisen för att hon inte hade pengar. Så man kan väl säga att kompisen lurade oss att betala allt o födelsedagsbarnet skulle stå för dricka.  

• villyvicky

Min pappas far ( min farfar) då han fortfarande levde alltså, bjöd alla sina barn på middag ( bodde uppe i norra Finland, han var lite knäpp och däruppe är det som att gå minst 100 år tillbaks i tiden) Han har tio barn, tror dom flesta kom och åt. Efter, fick dom varsin nota på någon hundring, haha! Va???? Min ena farbror vägrade betala, sa typ up yours, och efter det pratade dom aldrig mer. Ok att ta betalt, men säger man inte det INNAN då????Hahaha, jag tycker då fan detta var det värsta jag hört, jäkla finnjävlar...lol.

Svar på tråden snåla människor!