• Anonym

Jag är aldrig kåt

Min sambo är på mig o tjatat tamejfan jämt om sex.
    Jag vill aldrig typ
    Jag orkar inte.

Han vill ligga o knulla på dagarna men det vill inte jag.
    Vi har fyra småbarn som JAG tar hand om. Så jag orkar inte ta hand om honom oxå.

Jag är dessutom mammaledig o det är fasen krävande med barn,.
    men han tycker att det borde ju vara avslappnande att knulla då

suck
    Det känns helt kört
    Han tjatar om det så mkt så hela förhållandet lär väl pajja

• Svar på tråden Jag är aldrig kåt
  • Anonym

Som kvinna vill jag att mannen ska bry sig om mig,prata med mig,inte bara vilja ha sex. Det känns som om han utnyttjar mig. Man måste göra andra aktiviteter också ,inte bara tänka på sex. Stort problem i min relation.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-04-07 13:50:02 följande:
    Som kvinna vill jag att mannen ska bry sig om mig,prata med mig,inte bara vilja ha sex. Det känns som om han utnyttjar mig. Man måste göra andra aktiviteter också ,inte bara tänka på sex. Stort problem i min relation.
    Mm precis
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-07 13:50:02 följande:
    Har du någonsin tänkt på att alla de sakerna inte är självklara? Varför ska din man göra saker han kanske inte finner viktigt, om du inte kan tänka dig att göra detsamma? Jag vet, nu kommer det eka påhopp här - och det är lugnt, men tänk sen på det jag sagt.

Det handlar om empati. Förstå att det du tycker är så självklart kanske inte är det för honom, och tvärtom! Han borde offra sig för dig eftersom det är viktigt för dig, och du för honom. Ge och ta.
  • Anonym

Jag har offrat mig så fruktansvärt för honom,suttit hemma varje kväll och helg ensam,bott ensam med barnen medan han jobbat på annan  ort.trots att jag försökt få honom att förstå har det inte blivit bättre,därför blev sexlivet lidande. Det var alltid jag som skulle offra mig.

• Anonym

Hur menar du nu? Att han är iväg och jobbar och drar in pengar till familjen, gör du då honom en tjänst genom att vara hemma med barnen? Jag tycker ni båda gör lika stor del.

• Anonym

efter 35 år  har jag gett upp,han har aldrig brytt sig om mig.

• Anonym

Haha, du svarar ju aldrig på det man frågar. Det kanske är så att du också har en viss del i alltihopa? Allt är inte svartvitt, du vet. Men jag önskar dig all lycka :)

• Anonym
    Anonym skrev 2013-04-07 11:31:02 följande:
    Hur löser man det här då?
    Det enda jag tänker på
    "jag måste bli kåt nu"

suck
    Vill du verkligen lösa det eller vill du bara slippa ha sex? Du kan börja med att berätta för honom att du inte känner någon sexlust och inte komma med eventuella svepskäl. Det är ärligare och ger honom en möjlighet att fundera på om han vill ha en sådan relation eller inte.

Personligen tror jag inet du vill lösa det. Att du väljer att citera den som höll med dig ovan om att "utnyttja dig" och inte kommentera Mucklas alldeles utmärkta förslag på hur man kan försöka säger en del.
  • Anonym

Ts och anonym är inte samma person vill jag påpeka.Två olika personers problem.

• mucklas
    Jonzonto skrev 2013-04-07 13:44:11 följande:
    Smart lösning och härligt att ni hittade tillbaka! :)
    Jo, och om han nu bara kunde lära sig att sortera tvätt också... :D
Svar på tråden Jag är aldrig kåt