• Anonym

Jag är aldrig kåt

Min sambo är på mig o tjatat tamejfan jämt om sex.
    Jag vill aldrig typ
    Jag orkar inte.

Han vill ligga o knulla på dagarna men det vill inte jag.
    Vi har fyra småbarn som JAG tar hand om. Så jag orkar inte ta hand om honom oxå.

Jag är dessutom mammaledig o det är fasen krävande med barn,.
    men han tycker att det borde ju vara avslappnande att knulla då

suck
    Det känns helt kört
    Han tjatar om det så mkt så hela förhållandet lär väl pajja

• Svar på tråden Jag är aldrig kåt
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-08 09:17:27 följande:
    Tänka sig så kan ju folk ändra sig

Han lär ju knappast ha vart en mansgris då vi träffades
    Precis som du förmodligen har ändrat dig, eller var du inte kåt när ni träffades heller?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-08 13:49:08 följande:
    Precis som du förmodligen har ändrat dig, eller var du inte kåt när ni träffades heller?
    Jo det var jag. Men då hade jag inte fyra barn heller o var relativt nyförlöst
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-08 13:50:22 följande:
    Jo det var jag. Men då hade jag inte fyra barn heller o var relativt nyförlöst
    Jag förstår det! Men då får du faktiskt också förstå att han också ändrat sig, kanske p.g.a. yttre omständigheter. Inget sex hade definitivt inte gjort mig lycklig. Men folk är ju så jävla självupptagna och bara kastar skit på sin partner hela tiden, allt är "ditt" fel - etc etc.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-08 13:52:25 följande:
    Jag förstår det! Men då får du faktiskt också förstå att han också ändrat sig, kanske p.g.a. yttre omständigheter. Inget sex hade definitivt inte gjort mig lycklig. Men folk är ju så jävla självupptagna och bara kastar skit på sin partner hela tiden, allt är "ditt" fel - etc etc.
    Jag tycker väl ändå att man borde förstå att det tar på krafterna att vara gravid & föda barn & amma dygnet runt.
    Man går inte hemma o är kåt då
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-08 14:59:42 följande:
    Jag tycker väl ändå att man borde förstå att det tar på krafterna att vara gravid & föda barn & amma dygnet runt.
    Man går inte hemma o är kåt då
    Absolut. Men vänd på det hela och tänk efter; Du klagar ju på att han inte hjälper dig med det vardagliga. Han skulle med samma utgångspunkt som du kunna säga:

"Det måste hon väl kunna förstå eftersom jag jobbar och sliter hela dagarna och är trött när jag kommer hem?"

Så tänker man om man endast tänker på sig själv. Och då kommer man ingen vart.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-08 15:16:57 följande:
    Absolut. Men vänd på det hela och tänk efter; Du klagar ju på att han inte hjälper dig med det vardagliga. Han skulle med samma utgångspunkt som du kunna säga:

"Det måste hon väl kunna förstå eftersom jag jobbar och sliter hela dagarna och är trött när jag kommer hem?"

Så tänker man om man endast tänker på sig själv. Och då kommer man ingen vart.
    jag tänker ju även på honom. Jag vill ju att det ska bli bra o jag vill bli kåt
    Medan han säger att han vill inte anstränga sig. han väntar till jag blir kåt
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-08 15:24:03 följande:
    jag tänker ju även på honom. Jag vill ju att det ska bli bra o jag vill bli kåt
    Medan han säger att han vill inte anstränga sig. han väntar till jag blir kåt
    Men vadå, SÄGER han det rakt ut? Låter ju helt otroligt. I så fall förstår jag dina tankar. Om man vill ha något får man jobba för det också.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-08 15:30:35 följande:
    Men vadå, SÄGER han det rakt ut? Låter ju helt otroligt. I så fall förstår jag dina tankar. Om man vill ha något får man jobba för det också.
    Ja han säger att jag borde ju bli kåt då jag ser hans härliga kropp
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-08 15:54:41 följande:
    Ni borde gå och prata med någon duktig terapeuft om det där. Han måste ju förstå att en naken kropp inte med automatik betyder sexighet om inget annat stämmer i relationen.
  • mucklas
    Anonym skrev 2013-04-08 15:54:41 följande:
    Är detta ett försök från hans sida att vara skämtsam? Ska det vara sagt med 'glimten i ögat', eller förstår han verlkigen inte bättre än så?
Svar på tråden Jag är aldrig kåt