Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

fortsätt paddla skrev 2013-06-08 19:25:01 följande:
    Pösmunken var snygg!

Tyvärr slickade pösis en alkis i ansiktet :/ Hoppas hon inte smittas och blir en alkishund :o
    Sen räddade hon min son från en annan alkis som skulle låtsasbråka med honom, typ boxas.. Så slapp jag säga åt honom :) 
  • mycketsaft
    Fröken reserverad skrev 2013-06-08 19:36:37 följande:
    Jag måste gnälla. Jag fixar inte en sommardag till. Mitt troll är så jävla trotsig. Är det ok att ligga inne och glo på tv hela dagen imorgon? Jag är trött på att jaga genom skog. Tjata och hota ute på gården. Bära uppunge som vägrar gå in. Jag vill sova.
    Tur jag ska till mina föräldrar på semestern sen. . Hoåpas nästa sommar blir lättare.
    Ni aom har äldre barn. . Blir det bättre eller värre?
    Hur gammal? Min trotsis är 4 och har lugnat sig lite faktiskt.. Men det lär ju komma tillbaka snart :/
  • mycketsaft
    Fröken reserverad skrev 2013-06-08 19:46:05 följande:

Min är fem. Trotset har hållt på ca en månad. Jag längtar efter att perioden ska gå över.

Man kan bli galen, det är tur att det blir bättre vissa perioder, annars skulle man väl bli ett vrak.
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-06-08 20:02:32 följande:
    Har hamnat i hedemora..
    huh?
  • mycketsaft
    ulfsas skrev 2013-06-09 09:29:39 följande:
    I vilka landsändar är ni alla då?
    Nära där du har din sovplats i natt. Soligt med några moln som seglar förbi.
  • mycketsaft
    Orcha skrev 2013-06-09 09:59:25 följande:
    Gör egen kycklingsoppa. Doftar nåt så innihelv* gott! Tungan ute

Åh, vad duktig du är som börjar med mat den här tiden på dagen! Jag har knappt fått i mig frukosten än :p
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-06-09 10:35:48 följande:
    Jag lyckas också alltid hamna bakom dem! Tajt trappa och tre småtjejer som går på rad lååångsamt.. Gud då får jag krupp. Jag får nästan lust att putta på dem. :P
    Haha, ja ibland kan jag inte låta bli att liksom visa för folk att de är sega genom att tränga mig förbi (klämma mig igenom ett gäng och knuffas lite extra tex) även om jag egentligen inte har jättebråttom.
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-06-09 10:48:37 följande:
    Saftis, trodde det bara var jag! I love you nyss satt jag snettemot en kille på tåget som tog upp två platser med hans ben och gjorde det omöjligt att sitta mittemot. När det började rulla in massa folk som ville sitta gled jag bara över och trängde in hans ben med mina. Lite sådär. Onödigt hårt och snabbt.

"Yeeaah bitch håll dig på din plats! >:)"

Det är så dom ska tas dom där ungdomarna!
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-06-09 15:19:00 följande:
    Jag hoppas, och tror, att du numera, som standardutrustning vid turer på stan, åkandes buss, tåg e likn, alltid har med dig baseballträ, tårgasspray samt en expanderbar batong tillverkad i fjäderstål, Saftis,Hjärta utifall att, liksom, om dom är lite slöa till att flytta på sig......eller käftar emot, då är det bra att du...hur skall jag säga.....make a statement.

Se det som ett tips....

Tack för tipset! Fungerar garanterat bättre än att köra på dem med barnvagnen.
  • mycketsaft
    Orcha skrev 2013-06-11 17:42:37 följande:

Finns det nåt knark som gör att man uppskattar städ, tvätt, disk och betala räkningar tro?
    Isf tar jag en container sånt.

amfetamin. Men det har inte så trevliga biverkningar..
Svar på tråden HANGAROUND