• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Doofie
    mycketsaft skrev 2013-05-03 20:54:38 följande:

Hahaha, åh, det var jättekul, sambon log knappt den tråkmånsen.
    Haha spärra in honom!!! Hur kan man inte skratta år det? Åk snabbt in till tråkmånssjukhuset, SNABBT! Kan kan vara något allvarigt!!! Drömmer
    Mucka inte med mig, jag är redan galen.
  • mycketsaft
    Doofie skrev 2013-05-03 21:00:00 följande:
    Haha spärra in honom!!! Hur kan man inte skratta år det? Åk snabbt in till tråkmånssjukhuset, SNABBT! Kan kan vara något allvarigt!!! Drömmer

Ja man börjar ju undra! Han säger själv att han är härdad och har läst för många sånna tidigare..
  • Doofie
    mycketsaft skrev 2013-05-03 21:02:11 följande:

Ja man börjar ju undra! Han säger själv att han är härdad och har läst för många sånna tidigare..
    Han har tagit en överdos alltså... Typiskt. Obestämd
    Mucka inte med mig, jag är redan galen.
  • Orcha
    AngieT skrev 2013-05-03 19:14:19 följande:
    Haha
    Jefla mobil!!!

Underbart!
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Petite Chérie
    mycketsaft skrev 2013-05-03 20:54:38 följande:

Hahaha, åh, det var jättekul, sambon log knappt den tråkmånsen.
    Haha, tråkis! Jag skrattade sjukt mycket faktiskt. Trött kanske? Sambon tittade på mig och ba wtf?Obestämd
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • Feltryck01

Sitter och tittar på en tjej med fyra cm långa naglar. Kan inte sluta. Va fin hon är tatueringar och fishnetstockings!!

• mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-05-03 21:22:23 följande:
    Sitter och tittar på en tjej med fyra cm långa naglar. Kan inte sluta. Va fin hon är tatueringar och fishnetstockings!!

jag vill ha långa naglar men de bara flisar sig och går av :( I högstadiet hade jag typ perfekta naglar..
  • MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-03 21:22:23 följande:
    Hej fining. Var ser man henne nånstans? Hemma i ditt kök eller?
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy