• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Feltryck01

Saftis, samma här!! Vafan, är det något som händer när man kommer ur puberteten eller, förstörs naglarna automatiskt då? Kan inte ens få hälften så långa naglar som jag hade i högstadiet idag innan de börjar flisa sig..
    Hej Pennis!! Nääää tyvärr inte ;) på tunnelbanan, är påväg hem från en vän! Vad ska du göra ikväll, bli lite på lurven igen?

• MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-03 21:50:24 följande:
    Saftis, samma här!! Vafan, är det något som händer när man kommer ur puberteten eller, förstörs naglarna automatiskt då? Kan inte ens få hälften så långa naglar som jag hade i högstadiet idag innan de börjar flisa sig..
    Hej Pennis!! Nääää tyvärr inte ;) på tunnelbanan, är påväg hem från en vän! Vad ska du göra ikväll, bli lite på lurven igen?
    Nej fan det spar vi till valborg, midsommar, alla helgona och jul! Jag dricker sketalite, nästan absolutist juh.
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
  • Feltryck01

Och jag tyckte jag drack sällan! Dricker väl typ en gång varannan månad, vilket gör det så mycket roligare att vissa uppfattat mig som någon sorts helgalkis! i maj och februari blir det lite mer dock, för då fyller typ alla år :S

• MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-05-03 23:32:19 följande:
    Och jag tyckte jag drack sällan! Dricker väl typ en gång varannan månad, vilket gör det så mycket roligare att vissa uppfattat mig som någon sorts helgalkis! i maj och februari blir det lite mer dock, för då fyller typ alla år :S
    Det är samma här, det blir ju lite vin till grillfester och födelsedagsfiranden, naturligtvis.

Jag tror ingen tycker jag är en alkis som kan dela två flaskor vin med fyra tjejkompisar.
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
  • Feltryck01

Nej men verkligen inte jag är superförsiktig med att inte dricka för mycket, eftersom vi har rätt så mycket alkoholmissbruk i släkten från båda hållen, då gällere att hålla sig i kragen serru!

• ArgaKillen
    Feltryck01 skrev 2013-05-04 00:11:18 följande:
    Nej men verkligen inte jag är superförsiktig med att inte dricka för mycket, eftersom vi har rätt så mycket alkoholmissbruk i släkten från båda hållen, då gällere att hålla sig i kragen serru!

Ge dig ut på stan en kväll och utvärdera om det är värt att kämpa emot en rolig kväll istället!
  • ArgaKillen

Jag hatar att vänta på bussar mitt i natten ute på stan. Man kommer aldrig hem!!!! Fryser och är trött nu. Bara 3 timmar kvar nu. Håll ut....

• Petite Chérie
    ArgaKillen skrev 2013-05-04 04:54:43 följande:
    Jag hatar att vänta på bussar mitt i natten ute på stan. Man kommer aldrig hem!!!! Fryser och är trött nu. Bara 3 timmar kvar nu. Håll ut....
    Taxi.
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • ArgaKillen
    AngieT skrev 2013-05-04 04:58:50 följande:
    Taxi.

700 spänn istället för att vänta lite extra? Nej tack.
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen skrev 2013-05-04 03:41:20 följande:

Ge dig ut på stan en kväll och utvärdera om det är värt att kämpa emot en rolig kväll istället!
    Jag har inte druckit etanol på 12 år, AK, jag har roligt varje gång jag går ut. Eller är på fest. Och jag har jätteroligt dagen efter också.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.