• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Feltryck01
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 11:08:04 följande:
    Plågar man och dödar djur på det sättet så är man ju inte direkt frisk .
    Men right??
    Orcha skrev 2013-05-04 11:18:52 följande:

Vem?
    På ca ett och ett halvt år har 9 katter blivit mördade, plågade till döds i Högsbo, Göteborg, varav sju katter inom loppet av sju veckor... De har blivit snittade i buken, och på så sätt förblött, de har hittats i ägarnas trappuppgång, upphängda i träd och ihjälmisshandlade i soprum som är fulla av blod. En av katterna hade en postit-lapp på sig med en smiley ritad på sig??

Nu är GM iaf hos polisen och erkänt, han är bara sexton bast, fyller sjutton. Något måste ju vara jävligt fel där.

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 11:29:40 följande:
    God morgon. SA JAG !!!
    Godmorgon Anton!! Solig Fast jag har varit uppe några timmar!! Hur är läget? Hjärta
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Orcha
    Feltryck01 skrev 2013-05-04 11:32:25 följande:
    Men right??

På ca ett och ett halvt år har 9 katter blivit mördade, plågade till döds i Högsbo, Göteborg, varav sju katter inom loppet av sju veckor... De har blivit snittade i buken, och på så sätt förblött, de har hittats i ägarnas trappuppgång, upphängda i träd och ihjälmisshandlade i soprum som är fulla av blod. En av katterna hade en postit-lapp på sig med en smiley ritad på sig??

Nu är GM iaf hos polisen och erkänt, han är bara sexton bast, fyller sjutton. Något måste ju vara jävligt fel där.

Nämenvafan?

Nån borde ge honom metall-allergi...
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Orcha
    God morgon. SA JAG !!!
    Goddag, säger jag
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • och
    God morgon. SA JAG !!!
    Hej älskling. Hjärta
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-05-04 11:32:56 följande:
    Godmorgon Anton!! Solig Fast jag har varit uppe några timmar!! Hur är läget? Hjärta
    Bättre än någonsin, Trycket, hoppas din dag blir strålande....Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.