• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-05-11 15:44:42 följande:
    Hade du kört på mig två gånger hade jag varit överlycklig. Seriöst...

Haha, hon hade väl överdrivet känsliga hälsenor eller nått ;)
  • Kakaa

jag hade sagt.. "Vi tutade faktiskt" och sedan prejjat henne.. F1 ffs!

• mycketsaft
    Kakaa skrev 2013-05-11 16:03:07 följande:
    jag hade sagt.. "Vi tutade faktiskt" och sedan prejjat henne.. F1 ffs!

Det värsta var att ingen satt i "bilen", sonen hade klivit ut så jag körde den själv. Men de är ju så långa att det typ är omöjligt att se var man har fronten :p
  • Kakaa
    mycketsaft skrev 2013-05-11 16:05:43 följande:

Det värsta var att ingen satt i "bilen", sonen hade klivit ut så jag körde den själv. Men de är ju så långa att det typ är omöjligt att se var man har fronten :p
    Äsch.. skyll på att du har en "Mollgan" ;)
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-11 16:22:00 följande:
    Ey anton..var fan är du? Svärbitchen lever fortfarande
    Jag åkte på å massera Annelies ( och ) rygg, så jag hann fan inte iväg, ber om ursäkt, får se om jag hinner under morgondagen. Problemet är att jag inte vet hur hon ser ut, svärbitchenmen jag har en helvetes massa ammunition så jag kan hålla på en bra stund. Nån gång skall väl bli rätt. Å som jag minns det bryr du dig inte om lite collateral damage...

Så i morgon. Om Gud vill. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-05-11 16:26:04 följande:
    Jag åkte på å massera Annelies ( och ) rygg, så jag hann fan inte iväg, ber om ursäkt, får se om jag hinner under morgondagen. Problemet är att jag inte vet hur hon ser ut, svärbitchen, men jag har en helvetes massa ammunition så jag kan hålla på en bra stund. Nån gång skall väl bli rätt. Å som jag minns det bryr du dig inte om lite collateral damage...

Så i morgon. Om Gud vill. 

Hon harstor näsa.stora öron ochbpratar skånska kärringjäveln
    Manyok
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-05-11 16:29:14 följande:

Hon har stor näsa.stora öron och pratar skånska kärringjäveln
    Då tror jag har vad jag behöver....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.