• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • fortsätt paddla

Så jäkla underbart...Tack!

• Trailer trash TT

Kära dagbok

Bästa långhelgen på länge eller jag kanske ska säga bästa veckan på länge. Mycket fotboll,både titta och spela.Grillat har det varit hela helgen,drinkar,skoskav,trasiga knän och en tatuering .
    Alla har haft roligt. Dottern frågade om vi kunde ha så roligt v arje helg

I morrn är det måndag igen FYYYFAN. Jag längtar som fan efter semestern,Många långa dryga veckor kvar.

Jag har blåmärken överallt. Har en lårkaka,skrapat upp hela vänsterknä,skrapat upp ansiktet på höger sida,armbågarna är uppskarapade. Ja det har varit kul i helgen.

Nu väntar jag på att maken ska ha maten klar. Pasta carbonara. Ikväll kommer jag svimma av trötthet men lycklig.

PS

allt har varit roligt föritom dom 2 timmarna vi träffade svärbitchen men  annars tummen upp

Manyok
  • fortsätt paddla

Härligt tjejen! Önskar mig lite skrubbade knän jag med...det är kul.

• Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-05-11 17:48:08 följande:

Puh! Då behöver jag inte oroa mig för att bli skjuten av misstag av Anton i alla fall.
    Nä.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.