Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

Dagboken

Hej

Det var länge sedan. Nu börjar sommar snart ta slut och jag får panik. Min kompis började prata om JUL i går och jag ville bara döda henne. Varför börja prata om det nu. Hon är en sån som börjar spela julmusik i oktober. Hela hennes hem kommer redan första veckan i November prydas av girlanger rött ,rött,rött,glitter,ljus och alla dessa jävla tomtejävlar from hell.
    Jag gillar inte tomtar,dom är onda.

Jag har sovit i natt.hela natten. Somnade klockan 21 igår och sov till 5. 8 timmar är mycket för mig så jag är nöjd.

Sitter nu på morgonen och sorterar musik i min spotify. Finns en artist som heter Conor Oberst som jag gillar mycket så han åker nu upp i listan. Väldigt lugn musik (egentligen inte jag) men texterna är helt outstanding.
    Har även fastnat hårt för panic at the disco.

Jag har lagat mat två gånger på en vecka eller haha jag har värmt mat och kokat pasta, ris. Pastan gick bra men riset mätte jag galet fel och kokade så mycket att det räckte till 40 personer typ,men jag lagade mat, det niFörvånad

Ska åka lite tidigare till jobbet idag. Hatar pendeltåget, igår var det en man som sjöng hela resan och glodde på mig. Jag hade lurar på mig men det hjälper ju inte när nån glor. Jag tänkte är jag så ful. När halva resan gått så fick jag ett utbrott och bad honom sluta glo,han bara fortsatte så jag gick av två stationer tidigare för det blev obehagligt. Var kommer alla dessa människor ifrån?

Tidigare till jobbet var det ju. Ska fika med min chef på morgonen.

Svärbitchen har inte hört av sig och det är ju skönt för alla

Idag åker mina baggy jeans på och ett linne,min luvtröja och converse. Känner mig redo för denna dagen.

KICKA ASS XOXO

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT
    HMD skrev 2013-08-20 18:53:54 följande:
    Allvaret har letat sig in i min vardag också. Jag försöker bara tränga undan det så gott det går.

Blir lite lagom salongsberusad så här på en tisdag, enbart för din skull TT.
    Det är jobbigt när det händerRynkar på näsan hoppas du får en underbar kväll och ja det är TisdagHjärta
    I won't apologize for being different.