Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

HANGAROUND

Sitter på pendeln och lyssnar på slipnot

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT

Helt slut.

Kul första dagen,massor av jobb som bara är lämnat till mig. Läste tidningen att det var bombhot mot centralen och jag som är paranoid kunde ju självklart inte åka tunnelbana därifrån idag så jag gick till stockholms södra. När jag kom dit upptäckte jag att jag glömt min mobil på jobbet. Gick tillbaka hela vägen och hämtade luren och sen tillbaka till stockholms söder.  Please just shoot me

• Trailer trash TT

Nu är det så där jävla svårt att sova igen.blir galen.jag är svintrött men hjärnan vägrar samsas med kroppen

• Trailer trash TT
    Kajanallan skrev 2013-08-17 06:02:46 följande:
    Hallå hallå nu är jag här
    Hej vem är du och var har du för skostorlek
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-08-16 22:38:49 följande:
    Sånt där är jobbigt, Trailer, och tyvärr har jag inga seriösa, handfasta, råd att ge dig, skulle möjligen vara om du bad maken sätta på dig, det kan ha en avslappnande effekt, funkar inte det får du gå upp igen, koka lite Te och sätta dig och glo på en dålig actionfilm. Och käka lite chips eller annat liknande mög. Bara det kraspar.

Och så kan du tänka på att jag tänker på dig. Och jag lider med dig, Trailer. Önskar att du sov som en jävla stock inom 12 minuter. 

Kram....Hjärta 
    Somnade klockan 3. Sov till klockan 7.

Skulle läst ditt råd innan. Vi gjorde allt fel vi tog en påsättning på morgonen iställetFörvånad
  • Trailer trash TT
    Feltryck01 skrev 2013-08-17 08:50:51 följande:
    Hej. Jag vill inte jobbaaaaaaa.
    Ska du jobba hela helgen?

Skickar styjkekjamSkål
  • Trailer trash TT

Vi ska grilla ikväll och det kommer några kompisar och alla kommer att drickaSkrikandes

Jag får sitta här med min jävla cola

• Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-08-17 10:01:10 följande:
    I så fall, Trailer, så tycker jag du kan unna dig en riktig Cola och ingen sån däringa torr lightversion. Hoppas du/ni får en kanonkväll i vilket fall.

Tänk på hur jävla bakis alla andra kommer vara i morgon, men du, Trailer, du kommer må som en prinsessa med oskulden kvar.
    Eller ja, kanske inte det där sista, men för övrigt så !!

Kram....Hjärta

Jag hatar riktig cola. Tycker inte det är gott. Cola light gillar jag,hatar cola zero. Nu ska jag göra färskpressad apelsinjuice. Ja jag ska göra inte maken