Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

HANGAROUND

Headbangar i källaren och längtar till julledigheten. Idag hade vi jullunch med jobbet så jag hade röda strumpor på mig. Måste ju vara julfin

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT

Gott nytt år till er (om ni finns kvar) Hatar smällare och raketer så jag håller mig inne medans familjen är ute och kollar. Blir orolig för några är bra nära huset och fyrar av raketer

• Trailer trash TT
    Petite Chérie skrev 2014-01-01 00:09:59 följande:
    Gott nytt år, TT! /Angie
    Åh angiebanan dig har jag saknatSkål
  • Trailer trash TT

Jag är inte ens full,inte ens lite onykter. Fast det kanske märks.Jag kan stava

• Trailer trash TT
    Petite Chérie skrev 2014-01-01 00:16:31 följande:
    Aw, jag har saknat dig ocksåSolig Hoppas att du har det bra!
    Haha Jag är inte heller onykter. Vi skippade allt vad alkohol heter idag. Så skönt.

Vi slipper vara bakis i morrn och ligga och åma oss hela dagen.men den sedvanliga bakfyllepizzan ska inhandlas i morrn.Undrar om den kommer smaka lika gott som den brukar
  • Trailer trash TT

Gott nytt hår och allt det andra. Själv har jag vaxat benen och det gjorde förjävla ont. Ska kolla The conjourin eller vad fan den heter. Ungarna kollar jack sparris eller vad han heter. Ni vet pirates. .sov till klockan 13 idag och har klämt i mig en halv pizza. Smakar inte lika gott när man inte är bakis. .

• Trailer trash TT
    Orcha skrev 2014-01-31 22:07:51 följande:
    *tittar chockat på och tänker HEY MACARENA!*

What is you not doing with me?

*övar inglish*

Ah jo spiken inglish. Håw ar jo tåday?

I can do anything you want and more.

OH maccarena
  • Trailer trash TT

Nu ska jag gå till wt-krogen och dricka vin. Det är jag som har rosa mysbyxor med hello kitty tryckpå ändan