Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

HANGAROUND

Godmorgon

Jobba idag. Varit hemma typ en vecka. Vill inte åka pendeltåg men får väl låtsas att jag sitter i källaren bland mina myskuddar och lyssna på musik. Men först ett besök hos min kurator.

Har gått ner i vikt igen .jag är hopplös.

Äter chokladboll till frukost och massa kaffe. Packar matlåda med chokladbollar .jaja det är i alla fall en matlåda.

Ciao

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT

And all the wounds that are ever gonna scar me
    For all the ghosts that are never gonna catch me

• Trailer trash TT

Har varit duktig och börjat jogga igen. 7 km blev det. Har tagit en dusch och nu äta kex med brie och dricka cola light sen sova.

• Trailer trash TT

Har varit duktig och börjat jogga igen. 7 km blev det. Har tagit en dusch och nu äta kex med brie och dricka cola light sen sova.

• Trailer trash TT

Godmorgon

Hatar årstiden dom är nu. Alla overaller.vinterkläder. bortappade vantar. Måste åka och köpa ett lager vantar idag

• Trailer trash TT

Hola jag är lite bakis. Drack några glas rött till maten igår och nått jag verkligen blir bakis av är rött vin. Huvudvärken from hell

• Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-10-27 21:56:13 följande:

Hola, hoppas att du mår bättre!
    Haft en grym städarhelg som resulterade i lite nya möbler och konstverk på väggarna.
    Nöjd!

Nu ett glas rött minsann, film och sovmorgon imorgon. Tungan ute   

Ps, glöm nu inte vintertid. Trist att sitta på jobbet en timme för tidigt liksom.
    Häpp!  
    Jag körde en storstädning i källaren igår. Slängde massa skit och funderar på att måla om hyllorna i källaren. Maken blir alltid orolig när jag pratar om att måla om nått.

Har tagit det lugnt på morgonen. Kört iväg ungar till skola och sånt och nu dricker jag kaffe och ska väl ta mig till pendeln om en stund..
  • Trailer trash TT

Hemma. är dyngsur för det började spöregna när jag klev av bussen. Har sån där dum färg i håret som typ börjar färga av när håret bli blött så nu är jag rosarandig i ansiktet