• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-08 09:35:02 följande:

Bra musik nedcabbat och solen i ansiktet
    Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • mycketsaft

idag har jag tagit hand om pösmunkenHjärta

• mycketsaft

fortsätt paddla skrev 2013-06-08 19:25:01 följande:
    Pösmunken var snygg!

Tyvärr slickade pösis en alkis i ansiktet :/ Hoppas hon inte smittas och blir en alkishund :o
    Sen räddade hon min son från en annan alkis som skulle låtsasbråka med honom, typ boxas.. Så slapp jag säga åt honom :) 
  • Fröken reserverad

Jag måste gnälla. Jag fixar inte en sommardag till. Mitt troll är så jävla trotsig. Är det ok att ligga inne och glo på tv hela dagen imorgon? Jag är trött på att jaga genom skog. Tjata och hota ute på gården. Bära uppunge som vägrar gå in. Jag vill sova.

Tur jag ska till mina föräldrar på semestern sen. . Hoåpas nästa sommar blir lättare.

Ni aom har äldre barn. . Blir det bättre eller värre?

Reserverad står för upptagen.
  • mycketsaft
    Fröken reserverad skrev 2013-06-08 19:36:37 följande:
    Jag måste gnälla. Jag fixar inte en sommardag till. Mitt troll är så jävla trotsig. Är det ok att ligga inne och glo på tv hela dagen imorgon? Jag är trött på att jaga genom skog. Tjata och hota ute på gården. Bära uppunge som vägrar gå in. Jag vill sova.
    Tur jag ska till mina föräldrar på semestern sen. . Hoåpas nästa sommar blir lättare.
    Ni aom har äldre barn. . Blir det bättre eller värre?
    Hur gammal? Min trotsis är 4 och har lugnat sig lite faktiskt.. Men det lär ju komma tillbaka snart :/
  • Fröken reserverad
    mycketsaft skrev 2013-06-08 19:44:49 följande:
    Hur gammal? Min trotsis är 4 och har lugnat sig lite faktiskt.. Men det lär ju komma tillbaka snart :/

Min är fem. Trotset har hållt på ca en månad. Jag längtar efter att perioden ska gå över.
    Reserverad står för upptagen.