• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft
    ulfsas skrev 2013-06-09 09:29:39 följande:
    I vilka landsändar är ni alla då?
    Nära där du har din sovplats i natt. Soligt med några moln som seglar förbi.
  • mycketsaft
    Orcha skrev 2013-06-09 09:59:25 följande:
    Gör egen kycklingsoppa. Doftar nåt så innihelv* gott! Tungan ute

Åh, vad duktig du är som börjar med mat den här tiden på dagen! Jag har knappt fått i mig frukosten än :p
  • Kicki85

Hör åskan komma närmare. Är faktiskt skitskraj när det är riktigt rejäla åskväder.

• Orcha
    mycketsaft skrev 2013-06-09 10:12:12 följande:

Åh, vad duktig du är som börjar med mat den här tiden på dagen! Jag har knappt fått i mig frukosten än :p
    Tack. Men kycklingen är rester från igår som jag kör ett långkok på idag, så det sköter sig i princip själv. Avrundar bara med lite grönsaker i och Hey Lunch!

(efter att jag tagit bort alla ben då)
    Make love, not english quotes...
  • Feltryck01

Kicki, jag har det precis ovanför mig! Flyr bort mot ditt håll, har vi tur ändrar det riktning..

Annars? Jag hatar långsamma människor. Förlåt, ni som gillar att ta er tid, jag gillar att vardagsmotionera och vara inne på perrongen i god tid. typisk stockholmare här.

• Orcha
    Kicki85 skrev 2013-06-09 10:15:31 följande:
    Hör åskan komma närmare. Är faktiskt skitskraj när det är riktigt rejäla åskväder.
    Jag är inte heller så stursk när det blixtrar och dundrar runt öronen, och här höll det i sig i närmare tre timmar
    Make love, not english quotes...
  • Kicki85

Tycker också det är irriterande med långsamma människor och jag hamnar alltid bakom dessa. På tågstationer, på vägarna, i kassaköer, överallt! Fast de är kanske lyckligare i sin sävliga lunk...

• Feltryck01

Jag lyckas också alltid hamna bakom dem! Tajt trappa och tre småtjejer som går på rad lååångsamt.. Gud då får jag krupp. Jag får nästan lust att putta på dem. :P

• mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-06-09 10:35:48 följande:
    Jag lyckas också alltid hamna bakom dem! Tajt trappa och tre småtjejer som går på rad lååångsamt.. Gud då får jag krupp. Jag får nästan lust att putta på dem. :P
    Haha, ja ibland kan jag inte låta bli att liksom visa för folk att de är sega genom att tränga mig förbi (klämma mig igenom ett gäng och knuffas lite extra tex) även om jag egentligen inte har jättebråttom.