• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Feltryck01

Saftis, trodde det bara var jag! I love you nyss satt jag snettemot en kille på tåget som tog upp två platser med hans ben och gjorde det omöjligt att sitta mittemot. När det började rulla in massa folk som ville sitta gled jag bara över och trängde in hans ben med mina. Lite sådär. Onödigt hårt och snabbt.

"Yeeaah bitch håll dig på din plats! >:)"

• ulfsas
    mycketsaft skrev 2013-06-09 10:11:33 följande:
    Nära där du har din sovplats i natt. Soligt med några moln som seglar förbi.
    jaha, så du bor i det området. Kul att veta lite grann var folk håller hus. Man behöver ju inte skriva sin gatuadress heller tycker jag.
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Anton Chigurh
    Kicki85 skrev 2013-06-09 10:15:31 följande:
    Hör åskan komma närmare. Är faktiskt skitskraj när det är riktigt rejäla åskväder.
    "Tänk på att åskan är farligast i början ,-men framförallt i slutet på ovädret eftersom nederbörden som fallit ned har fört med sig överskottsladdningar som nu söker sig tillbaks mot molnet.

Skulle du känna håret resa sig och andra fenomen,-kan en blixt vara nära att slå "ned" på dig: - KASTA DIG SNARAST TILL MARKEN !,-OCH RULLA DIG UNDAN... Det kan låta fånigt,-men detta kan också rädda ditt liv och andras !!!
    "

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Kicki85
    Anton Chigurh skrev 2013-06-09 12:24:47 följande:
    "Tänk på att åskan är farligast i början ,-men framförallt i slutet på ovädret eftersom nederbörden som fallit ned har fört med sig överskottsladdningar som nu söker sig tillbaks mot molnet.

Skulle du känna håret resa sig och andra fenomen,-kan en blixt vara nära att slå "ned" på dig: - KASTA DIG SNARAST TILL MARKEN !,-OCH RULLA DIG UNDAN... Det kan låta fånigt,-men detta kan också rädda ditt liv och andras !!! "  
    Hoppas verkligen att jag aldrig behöver göra detta Skrattande dels för att det verkar ohälsosamt att få en blixt i sig, men fåfängan förbjuder mig också att rulla omkring på marken Solig
  • Anton Chigurh
    Kicki85 skrev 2013-06-09 12:30:28 följande:
    Hoppas verkligen att jag aldrig behöver göra detta Skrattande dels för att det verkar ohälsosamt att få en blixt i sig, men fåfängan förbjuder mig också att rulla omkring på marken Solig
    Fast Kicki, det jag skrev är sanning, skulle du råka ut för det, kasta dig för helsike på marken. Seriöst.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-06-09 10:48:37 följande:
    Saftis, trodde det bara var jag! I love you nyss satt jag snettemot en kille på tåget som tog upp två platser med hans ben och gjorde det omöjligt att sitta mittemot. När det började rulla in massa folk som ville sitta gled jag bara över och trängde in hans ben med mina. Lite sådär. Onödigt hårt och snabbt.

"Yeeaah bitch håll dig på din plats! >:)"

Det är så dom ska tas dom där ungdomarna!
  • Kicki85
    Anton Chigurh skrev 2013-06-09 12:42:47 följande:
    Fast Kicki, det jag skrev är sanning, skulle du råka ut för det, kasta dig för helsike på marken. Seriöst.....

Jag tror dig men hoppas verkligen jag slipper.
  • Orcha

">

Så här känns det för mig när det åskar...
    Make love, not english quotes...