• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft

Gotlänning skrev 2013-06-13 20:50:14 följande:
    Pondus var klockren när den var utflippad på ett pyton sätt, "overkligt" tecknad men kors i jissenamn så rolig... sen/nu är den mer tecknarens reflektion över hur det är att bli trettio... klockren observation iofs som man kände igen sig i.

Lindström kan vara så underbart vulgär men ha en så bra poäng så allt är förlåtet, WM är en modern Larsson. 
    Var tvungen att scanna in och visa en av mina favoriter

• Gotlänning
    mycketsaft skrev 2013-06-13 21:01:18 följande:
    Var tvungen att scanna in och visa en av mina favoriter

Sedär, från den gamla tiden när Jocke knullade ALLT som hade en puls, idag är det mer analyser från hans trut hur livet ser ut som allmän sopa, inte lika roligt.

Aaaanyway, skitbra serie, har du läst Rikshospitalet? Förbannat rolig den med.
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Orcha
    Gotlänning skrev 2013-06-13 21:00:22 följande:
    Lifting egos since -76.

You are welcome... 
    Ah, du är en "yngling"?
    Det ska börjas i tid
    Make love, not english quotes...
  • Trailer trash TT
    Gotlänning skrev 2013-06-13 20:15:07 följande:
    F*ck you!

Jag nördar ut dig alla dagar i veckan... 

Bring it on .
    Manyok
  • Gotlänning
    Orcha skrev 2013-06-13 21:04:46 följande:
    Ah, du är en "yngling"?
    Det ska börjas i tid
    Yep, Jag är i språnget!!! Glad
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • mycketsaft
    Gotlänning skrev 2013-06-13 21:04:25 följande:
    Sedär, från den gamla tiden när Jocke knullade ALLT som hade en puls, idag är det mer analyser från hans trut hur livet ser ut som allmän sopa, inte lika roligt.

Aaaanyway, skitbra serie, har du läst Rikshospitalet? Förbannat rolig den med.
    Har knapppt läst någon nyare pondus, men de få jag läst var inte alls lika bra.
    Jo, den brukar väl va med i pondustidningarna? Eller i alla fall de gamla..
  • Petite Chérie
    mycketsaft skrev 2013-06-13 20:47:03 följande:
    Haha, jepp ;) Hon är ju naken så hon har en masa pormaskar på hakan. Vi ska på utställning i helgen så hon måste ju vara snygg! Jag rengör det såklart men det räcker liksom inte, problemet är att de kan få sår och infektioner om det inte behandlas. Kallas för svarthaka, även pälsade katter kan få det. Som tur är så har jag en tålig katt, hon sitter kvar i mitt knä i princip vad jag än gör.. Har borstat tänderna nu på henne med ;)
    Haha okej Tungan ute
    You know for a guy, you act like a little bitch.
  • mycketsaft

Nåväl, nu måste jag till jobbet och hjälpa små bäbisar till världen! God natt på er som får sova.