Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

Tillie skrev 2013-10-02 13:11:00 följande:
    Och då vill han redan att invandrare ska få 30.000 i lån för att köpa möbler etc, som vi vanliga svenska infödda studenter inte får! Han kan avgå och gå och leka med Alfons i sandlådan istället.

toilet4.gif

Han är blå. Statsministern !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Tillie skrev 2013-10-03 01:11:39 följande:
    Vad tycker du om Lars Ohly då, Anton?Flört
    En plöjd åker...plöjd med en gammal hederlig Delfinplog, med halvautomatisk stenutlösnig, vilket innebär att åkerhelvetet inte är ojämnt...det är så ojämnt som det går, liksom. Sen 8 dygn med en medeltemperatur på - 17 grader på det.

En militärcykel, utan växlar, fast sadeln är en av dom däringa moderna cykelsadlarna som är lika mjuka som en köksbänk i marmor. Ungefär. Och jag får valet att antingen cykla fram och tillbaka på nyss nämnda åker, i 14 timmar, oavbrutet, jag får inte lyfta arslet en enda gång från sadeln, och jag har en böld i röven som är djävulusiskt öm...eller, så äter jag dagens rätt, på valfri inrättning, dock max 110 kr för rubbet, lunchen skall dock ätas i sällskap med Herr Ohly.  

Och av dom två alternativen, Till, kommer jag uppskatta 14 timmar ute i friska luften....  

Så visst, det är en definitionsfråga vad jag tycker om Herr Ohly
  • Anton Chigurh
    Tillie skrev 2013-10-04 00:42:46 följande:
    Hahahaha att man kan tycka politik-snack halv ett på natten är roligt. Tack för kvällens skrattFlört{#emotions_dlg.flower}
    Så lite så, TillGlad
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-10-04 05:58:17 följande:
    God morgon eftersom det är kanel bullens dag så borde det vara ok att trycka i sig 4 st till frukost eller?
    Japp. Räknas det som kanelbullar om jag har pistagefyllning i mina snurror ???

Jag menar, Gillette Mach 3 Turbo...ett jävla rakblad... ..TURBO !!!

Så ditt svar borde bli : JA.

Ha en skön dag, min Trailer.Hjärta 
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-10-20 19:22:12 följande:
    Har varit duktig och börjat jogga igen. 7 km blev det. Har tagit en dusch och nu äta kex med brie och dricka cola light sen sova.
    4u
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-10-22 05:50:20 följande:
    Godmorgon

Hatar årstiden dom är nu. Alla overaller.vinterkläder. bortappade vantar.

Måste åka och köpa ett lager vantar idag
    Köp fodrade, min TrailerHjärta.

Ett tips. I all vänlighet. Dom värmer nämligen bättre. 

Kram. //Anton

Och ha en för jävla skön dag.

• Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-10-28 07:14:44 följande:
    Jag körde en storstädning i källaren igår. Slängde massa skit och funderar på att måla om hyllorna i källaren.

Maken blir alltid orolig när jag pratar om att måla om nått.

Har tagit det lugnt på morgonen. Kört iväg ungar till skola och sånt och nu dricker jag kaffe och ska väl ta mig till pendeln om en stund..
    chzygrin
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-10-28 15:49:59 följande:
    jippie starbucks ska komma till centralstationen i stockholm.

Gör en frivollt
    Youtube. Om jag får be.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-10-31 22:11:40 följande:
    Ringt på dörren i parti...nu är det dags för en gammal orcha och en snygg squiggle att skrämma upp resten av kvarteret.
    Genom höga pitchiga ljud och jordbävningsliknande rumsförflyttningar.

Nej! Jag pratar inte om knulla era snuskhumrar      utan om sångövningar under flytt...  hehe
    Det där lät inte ens trovärdigt !!!
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-11-01 22:35:43 följande:

Seriöst, hur ska man få på sig gasmasken utan att kleta ut sin foundation? Och varför går det så trögt att andas i den? (Kanske en fråga för Anton) Jag har tagit bort den där proppen/lappen under filtret..
    Till å börja med, Saftis, så har jag aldrig sett en vackrare bild där en gasmask är en del av bilden, och det beror med all säkerhet på att masken sitter på en vidunderlig skönhet. 

Ja....sen din foundation, Saftis, så skulle du kanna vira i hela kålroten med cellofan först, i sjudubbla lager, och glöm för helvete inte att skära hål, för, i första hand mun och näsa, du kan få problem annars. typ att det blir jobbigt att andas....och nu snackar vi riktigt jobbigt, men gör du som jag beskriver här...skär hål till mun, näsa, och förstås ögonen, så är det, om jag får säga det själv, en genial lösning på ditt foundation-problem. Du kan härmed anse det problemet som löst....

Att det är lite tungt att andas i en gasmask brukar bero på att den är sketfull med DDT alternativt senapsgas, populärt kallat bis(2-kloretyl)sulfid, men det är inget du skall oroa dig för, Saftis, för det mesta brukar möget hänga kvar i filtret. Men..att det är tungt att andas genom en gasmask kan också ha att göra med att det är en helvetes massa ull, och eller, cellulosavadd, som du skall dra in den syrehaltiga luften genom, alltså genom ullen i filtret, luften du så väl behöver för att överleva festen, har du sen ett kolfilter i masken också, med sk aktivt kol, Saftis,  blir det inte lättare precis. Utandningen bör gå ganska lätt, det sker, i normalfallet, genom en envägs ventil, utan nån jävla ull i vägen. Skall du till Tokyo bör du se till att ha ett kolfilter av nyare årgång installerat eftersom det aktiva kolet förlorar sin verkan efter att varit monterat ett tag, även om masken inte använts. Tror det är nåt med att syremolekylerna i luften förbrukar kolet....men men, oavsett... Tokyo = Nytt kolfilter. Skit i orsaken, bara gör som jag säger.

Har du för avsikt att knulla med masken på dig bör du se till att mannen är den som gör grovjobbet, för det första immar maskhelvetet igen, och för det andra kommer du tycka att syretillförseln är i sämsta laget, således, Saftis :

Knulla, med mask på = minimala kroppsrörelser. Att ge honom en avsugning med masken på ser jag som nära nog omöjligt. Men du kan alltid försöka.

Lycka till, Saftis, med vad du har för avsikt att göra.

Kram. //Anton 
Svar på tråden HANGAROUND