Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

HANGAROUND

mycketsaft skrev 2013-11-02 00:22:24 följande:

Åh, tack för dina superbra tips! Att det är aktivt kol i visste jag, och eftersom maskerna legat på något ryskt militärlager sen 60-talet så antar jag att utgångsdatumet passerat. Nu var inte tanken att vi skulle utsättas för några större mängder giftig gas eller åka utomsocknes så det är nog ingen fara. Det blir småknivigt med knullandet då vi båda är maskprydda.. Vi får turas om eller helt enkelt bara ha vaniljsex, och såklart skippa det orala. Jag ska även undvika att löpträna när jag har den på mig, jag vill helst inte svimma, jag brukar kräkas när jag vaknar upp

och spya i gasmask är nog inte det som står högst upp på min "saker jag vill uppleva innan jag dör-lista".
    Vi är helt överens, Saftis
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ArgaKillen 2 skrev 2013-11-02 00:28:45 följande:
    Du verkar kunna ditt. Tänkte passa på och fråga experten om hur jag ska få en ände på grannens bil som misständer varje morgon 05.30?

Jag funderar mest på att hälla socker i tanken men fungerar det verkligen?
    Nej, det gör inte det, seriöst. Så AK, du bör införskaffa 4 kilo Dynamex, tejpa fast det på bilens motorhuv, grannens bil alltså, och kom ihåg att reglementet säger att du skall han minst 60 centimeter stubintråd, om du använder krutstubin av standardtyp, dvs den som brinner med 2 meter i minuten, och förslagsvis gör du detta vid 04.30 snåret,  visst, du får asa upp arslet en morgon, och så blir det en misständning, en rejäl, men du är ju ändå vaken, så det gör liksom inget. Och du lär slippa misständningarna för en avsevärd tid framöver. 

4 kilo Dynamex är måhända inte det enklaste att komma över, AK, men problem är till för att lösas. Med allt vad det innebär. 

All lycka till. Glad

Skulle du komma över 5 kilo Dynamex, AK, så använd hela skiten, det blir knappast sämre av att du pytsar dit nåt kilo extra. 
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-11-05 14:19:06 följande:
    Headbangat en stund och rensat huvudet från negativa tankar
    Bra jobbat, min Trailer....mycket bra. stickheadbanger.gif

Jag känner mig således lugn inför nattens insomnande.
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-11-05 16:43:09 följande:
    Och det var till Rammstein så nu kommer du sova som en kung och jag var iförd endast trosor och linne.  *lämnar mer information än nödvändigt*
    Rammstein !!!

Jag kommer sova som klubbad, och nej, du lämnade inte mer information än nödvändigt, hade du informerat mig om färgen på trosorna, då, möjligen, hade det varit mer info än nödvändigt. Det var det inte nu. 

Sov så gott, min TrailerHjärta
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-11-16 10:08:08 följande:
    God morgon förkyld och ynklig
    God morgon, min Trailer,Solig och må din dag bli en för jävla skön dag. En falukorvsfri dag...om gud är god. Och snoret har torkat in.

Kram, din //Anton 
  • Anton Chigurh
    Matildet skrev 2013-11-18 15:22:13 följande:
    Det är den godaste sorten ( Wienerbröd  alltså. Red's anmärkning) också, med choklad påFlört
    "Danish"....heter det. På AMERIKANSKA, eller engelska då. Ville bara ha det till protokollet.
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-11-21 09:22:16 följande:
    Gräva vallgravar runt kontoret med krokodiler i, ha beväpnade vakter vid landbryggan och luftvärnskanoner runt om hela fortet...

Vicks? 
    Får jag kanske flika in att det är att anse som tämligen omodernt med luftvärnskanoner, idag är Surface-to-air missiler som är i ropet, och jag kan föreslå nedanstående system, MIM-104 Patriot, som visat synnerligen god potential när det så väl behövs.

Vicks i all ära, men en MIM-104 Patriot missil rätt i nyllet gör bättre nytta. 

Jag garanterar.

Patriot MIM-104 surface-to-air defense missile data sheet specifications information description intelligence identification pictures photos images US Army United States American  
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-11-27 14:11:39 följande:
    Nähäpp. Om man skulle ta och...
    ...all lycka till.Solig
  • Anton Chigurh
    Matildet skrev 2013-11-27 16:09:02 följande:
    Yay, citronvattenFlört
    Testa Antons dunderkur istället, Matilde, funkar garanterat. Och skulle det visa sig att den inte gör det. Så har förhoppningsvis lite roligt. 

Du tippar helt enkelt i dig en liter hyfsad god Whisky varannan timme, under all vaken tid, så att säga, det tar död på dom flesta bakterier. Och du kör på med kuren i minst fem dagar i sträck, annars gör den ingen nytta.

Å inget jävla tjat om att du ogillar Whisky nu, Matilde, vill du bli frisk, så får du fan offra dig lite.

Lycka till.

Kram, //AntonGlad
  • Anton Chigurh

Mmm, jag tycker fototävlingen, delmomentet "Natur" är för jävla bra i år. Mycket fina bidrag. Tål att tittas på.

Verkligen sevärd !!!

Svar på tråden HANGAROUND