HANGAROUND
Blir rosa bra
Lunch kexchoklad.banan och latte
Yalla hej
Kära dagbok var länge sedan
Vaknade i morse.Kollade vädret och det stod att det skulle bli sol klockan 14.00 idag.Jaha bullshit säger jag då.Jävla lögnare på SMHI..I morrn ska det bli sol enligt lögnarna på SMHI.Jaja vi får väl se.
Hela dagen helt förstörd. Pendeln var sen i morse,jag var genomblöt.En man tog mig på baken när jag skulle kliva av i centralen,han fick sig en örfil så förhoppningsvist gör han aldrig om det.Jävla karlfan.
Latten jag köpte var kall så jag fick gå tillbaka och klaga, Grejen är att han som jobbar på cafet är grymt snygg så jag vill inte vara taskig.Jag bad nästan om ursäkt att latten var kall men fick i alla fall en ny.
I morrn skulle jag få en gratis.
Kom, till jobbet,ingen där .Kollade min kalender,ingenting där. Chefen ringde mig 8.30 och frågade var jag var.På jobbet naturligtvist sa jag. Men du ska ju vara här typ två kvarter bort.Det v ar bara ta väskan och springa. Hade visst ett möte klockan 8.00 som jag glömt anteckna.
Nu är jag på väg hem. HEPP
XOXO FUCK
Going to McDonald's for a salad is like going to a prostitute for a hug.
I'm sorry I hurt your feelings when I called you stupid... I really thought you already knew.
väntar på bussen
I hate when I'm singing a song and someone joins in... I'm like "Bitch, this isn't high school musical"