• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-10-27 21:56:13 följande:

Hola, hoppas att du mår bättre!
    Haft en grym städarhelg som resulterade i lite nya möbler och konstverk på väggarna.
    Nöjd!

Nu ett glas rött minsann, film och sovmorgon imorgon. Tungan ute   

Ps, glöm nu inte vintertid. Trist att sitta på jobbet en timme för tidigt liksom.
    Häpp!  
    Jag körde en storstädning i källaren igår. Slängde massa skit och funderar på att måla om hyllorna i källaren. Maken blir alltid orolig när jag pratar om att måla om nått.

Har tagit det lugnt på morgonen. Kört iväg ungar till skola och sånt och nu dricker jag kaffe och ska väl ta mig till pendeln om en stund..
    I won't apologize for being different.
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-10-28 07:14:44 följande:
    Jag körde en storstädning i källaren igår. Slängde massa skit och funderar på att måla om hyllorna i källaren. Maken blir alltid orolig när jag pratar om att måla om nått.

Har tagit det lugnt på morgonen. Kört iväg ungar till skola och sånt och nu dricker jag kaffe och ska väl ta mig till pendeln om en stund..

Klart du ska måla hyllor.
    Jag har ingen källare att hållas i så min kreativitet får numera plats på ett staffli.  

Just det, kaffe. Kaffe 
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-10-28 07:14:44 följande:
    Jag körde en storstädning i källaren igår. Slängde massa skit och funderar på att måla om hyllorna i källaren.

Maken blir alltid orolig när jag pratar om att måla om nått.

chzygrin
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Trailer trash TT

Hemma. är dyngsur för det började spöregna när jag klev av bussen. Har sån där dum färg i håret som typ börjar färga av när håret bli blött så nu är jag rosarandig i ansiktet

• Trailer trash TT

jippie starbucks ska komma till centralstationen i stockholm. Gör en frivollt

• Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-10-28 15:49:59 följande:
    jippie starbucks ska komma till centralstationen i stockholm.

Gör en frivollt
    Youtube. Om jag får be.
  • Trailer trash TT

Varit så upptagen hela veckan men nu är det ledigt i 3 dagar. Spökfest ikväll i vår källare, alla är bjudna

• Tillie

Happy Halloween everybody....

Your life's an open book, don't close it before it's done.
  • Orcha

Ringt på dörren i parti...nu är det dags för en gammal orcha och en snygg squiggle att skrämma upp resten av kvarteret.
    Genom höga pitchiga ljud och jordbävningsliknande rumsförflyttningar.

Nej! Jag pratar inte om knulla era snuskhumrar utan om sångövningar under flytt...  hehe

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Anton Chigurh
    Orcha skrev 2013-10-31 22:11:40 följande:
    Ringt på dörren i parti...nu är det dags för en gammal orcha och en snygg squiggle att skrämma upp resten av kvarteret.
    Genom höga pitchiga ljud och jordbävningsliknande rumsförflyttningar.

Nej! Jag pratar inte om knulla era snuskhumrar      utan om sångövningar under flytt...  hehe
    Det där lät inte ens trovärdigt !!!