Anton Chigurh skrev 2013-11-02 00:58:20 följande:
Nej, det gör inte det, seriöst. Så AK, du bör införskaffa 4 kilo Dynamex, tejpa fast det på bilens motorhuv, grannens bil alltså, och kom ihåg att reglementet säger att du skall han minst 60 centimeter stubintråd, om du använder krutstubin av standardtyp, dvs den som brinner med 2 meter i minuten, och förslagsvis gör du detta vid 04.30 snåret, visst, du får asa upp arslet en morgon, och så blir det en misständning, en rejäl, men du är ju ändå vaken, så det gör liksom inget. Och du lär slippa misständningarna för en avsevärd tid framöver.
4 kilo Dynamex är måhända inte det enklaste att komma över, AK, men problem är till för att lösas. Med allt vad det innebär.
All lycka till.
Skulle du komma över 5 kilo Dynamex, AK, så använd hela skiten, det blir knappast sämre av att du pytsar dit nåt kilo extra.
För en person med så ful frilla så har du många visa ord att dela med dig av. Uppskattas!
Jag ska tvinga mig upp ur sängen 5 minuter innan egentlig tid för allas fortsatta trivsel i området. Jag ska återkomma med hur det gick...