• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Matildet
    Ronga skrev 2013-12-15 04:46:04 följande:
    Har en gäst som snarkar något katastrofalt samt gör skumma ljud ifrån sig, och jag är ultra känslig för sådant :(
    Usch vad jobbigt! Jag förstår dig verkligen där att det är omöjligt att sova. Är också extremt känslig för sånt. Mitt ex kunde snarka ganska duktigt ibland. Då blev det alltid sömnlösa nätter. Du kan inte testa att buffa till gästen lite försiktigt? Så kanske du hinner somna innan h*n börjar snarka igen.
    Abso-fucking-lutely.
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 04:50:21 följande:
    Usch vad jobbigt! Jag förstår dig verkligen där att det är omöjligt att sova. Är också extremt känslig för sånt. Mitt ex kunde snarka ganska duktigt ibland. Då blev det alltid sömnlösa nätter. Du kan inte testa att buffa till gästen lite försiktigt? Så kanske du hinner somna innan h*n börjar snarka igen.
    Jag gillar inte att röra på honom när han sover. Dessutom så rör han sig ganska mycket och hamnar ofta i snarkande positioner :/ För min del räcker det med att någon andas för högt för att jag inte ska kunna somna. Jobbigt att vara mig :/
  • Matildet
    Ronga skrev 2013-12-15 04:53:13 följande:
    Jag gillar inte att röra på honom när han sover. Dessutom så rör han sig ganska mycket och hamnar ofta i snarkande positioner :/ För min del räcker det med att någon andas för högt för att jag inte ska kunna somna. Jobbigt att vara mig :/
    Jobbigt läge :/ Är också likadan där. När jag ska sova ska det vara mörkt och fullständigt knäpptyst. Hatar klockljud och vatten som droppar från kranen. Fast mitt hatobjekt är nog snarkningar, måsljud och ljud från kylskåpet. Dessutom är jag väldigt lättväckt också. 
    Abso-fucking-lutely.
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 05:00:47 följande:
    Jobbigt läge :/ Är också likadan där. När jag ska sova ska det vara mörkt och fullständigt knäpptyst. Hatar klockljud och vatten som droppar från kranen. Fast mitt hatobjekt är nog snarkningar, måsljud och ljud från kylskåpet. Dessutom är jag väldigt lättväckt också. 
    Det roliga är att jag kan somna till klockljud, ljud från teven, eller om det kommer oväsen utifrån. Men just SNARKNINGAR, lättare eller grövre, är jag totalt allergisk mot. 
  • lasslotegel

jag vill visa er en fin bild jag har

Lyder minsta vink
  • Matildet
    Ronga skrev 2013-12-15 05:05:46 följande:
    Det roliga är att jag kan somna till klockljud, ljud från teven, eller om det kommer oväsen utifrån. Men just SNARKNINGAR, lättare eller grövre, är jag totalt allergisk mot. 
    Usch, teveljud glömde jag lägga till. Möjligtvis går det om jag är riktigt trött och ljudet är lågmält. Annars, nej. Ljudet från teven följer liksom med in i sömnen då. 
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet

Klockan är fan 6 snart. Måste nog försöka sova nu... wish me luck. 

Abso-fucking-lutely.
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 05:49:28 följande:
    Klockan är fan 6 snart. Måste nog försöka sova nu... wish me luck. 
    Good luck!

Själv går jag o lägger mig vid 7.
  • Matildet

Går inte så bra...Flört

Abso-fucking-lutely.
  • Ronga
    Matildet skrev 2013-12-15 06:37:03 följande:
    Går inte så bra...Flört
    Jag la mig också vid 6, eller typ tio över. Gick rätt bra!