• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT
    Petite Chérie skrev 2014-01-01 00:16:31 följande:
    Aw, jag har saknat dig ocksåSolig Hoppas att du har det bra!
    Haha Jag är inte heller onykter. Vi skippade allt vad alkohol heter idag. Så skönt.

Vi slipper vara bakis i morrn och ligga och åma oss hela dagen.men den sedvanliga bakfyllepizzan ska inhandlas i morrn.Undrar om den kommer smaka lika gott som den brukar
    I won't apologize for being different.
  • Petite Chérie
    Trailer trash TT skrev 2014-01-01 00:19:01 följande:
    Vi slipper vara bakis i morrn och ligga och åma oss hela dagen.men den sedvanliga bakfyllepizzan ska inhandlas i morrn.Undrar om den kommer smaka lika gott som den brukar

Haha, det tror jag knappast En pizza är som bäst efter en ordentlig fylla!

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Petite Chérie
    Trailer trash TT skrev 2014-01-01 00:21:27 följande:
    Godnatt AngieHjärta
    Natti, gummanKyss
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Orcha

gott nytt år känner jag spontant.
    stor bokstav är också överskattat eftersom jag har ett glas i andra näven.

2014, here we come. utropstecken

I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Ronga
    Orcha skrev 2014-01-01 00:49:39 följande:
    gott nytt år känner jag spontant.
    stor bokstav är också överskattat eftersom jag har ett glas i andra näven.

2014, here we come. utropstecken
    hahahahh! :)

Gott nytt år!
  • Trailer trash TT

Gott nytt hår och allt det andra. Själv har jag vaxat benen och det gjorde förjävla ont. Ska kolla The conjourin eller vad fan den heter. Ungarna kollar jack sparris eller vad han heter. Ni vet pirates. .sov till klockan 13 idag och har klämt i mig en halv pizza. Smakar inte lika gott när man inte är bakis. .

I won't apologize for being different.
  • Ronga
    Trailer trash TT skrev 2014-01-01 16:44:35 följande:
    Gott nytt hår och allt det andra. Själv har jag vaxat benen och det gjorde förjävla ont. Ska kolla The conjourin eller vad fan den heter. Ungarna kollar jack sparris eller vad han heter. Ni vet pirates. .sov till klockan 13 idag och har klämt i mig en halv pizza. Smakar inte lika gott när man inte är bakis. .
    The Conjuring. Ganska bra!