• Anonym (Emelie)

Låta honom spruta i ansiktet?

Jag har varit tillsammans med min kille i 1,5 år och vi har det bra tillsammans, både generellt och bra sexliv.. häromdagen kom det fram att han fantiserar om att få spruta i ansiktet. Jag blev ganska ställd för jag trodde inte de om honom och det märktes att det var lite svårt och pinsamt för honom att berätta.. han hade säkert tänkt på det ett tag.

Jag tycker mest att det verkar onödigt och kladdigt, men jag vet inte. Är orolig att få i ögonen också :P

Hur gör ni andra tjejer? Vill era killar spruta i ansiktet? Låter ni dem göra det? 

• Svar på tråden Låta honom spruta i ansiktet?
  • Madida
    Anonym (Emelie) skrev 2013-04-24 17:46:30 följande:
    Bra svar! Jag vill mest veta typ hur vanligt det är... och om "vanliga" killar också vill göra det. Associerar det mest med porr och mer "kinky sex" om du förstår vad jag menar.

Sväljer ibland, när det faller sig så.

Jag kan inte svara på hur vanligt det är eftersom jag bara kan utgå från mitt eget sexliv. Hos mig har det förekommit i så gott som alla mina relationer. För mig är det sexigt och har absolut ingenting med förnedring/porrskador att göra.
    Mitt tips är att inte tänka så mycket på vad andra gör, tycker och tänker. Skitsamma om alla dina vänner tycker päron är äckliga, gillar du det så gillar du det. Med på hur jag menar?  
    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Anonym (Wyt)
    Madida skrev 2013-04-24 17:59:30 följande:
    Jag kan inte svara på hur vanligt det är eftersom jag bara kan utgå från mitt eget sexliv. Hos mig har det förekommit i så gott som alla mina relationer. För mig är det sexigt och har absolut ingenting med förnedring/porrskador att göra.
    Mitt tips är att inte tänka så mycket på vad andra gör, tycker och tänker. Skitsamma om alla dina vänner tycker päron är äckliga, gillar du det så gillar du det. Med på hur jag menar?  
    Men hur uppfattar du att bli sprutad i ansiktet? För mig är det 4 saker samtidigt.
  • HasseA
    Anonym (Wyt) skrev 2013-04-24 17:56:52 följande:
    Vad gaggar du om? Du tog ju upp själva konceptet dominans, huruvida det handlar om överenskommen sådan eller ej har inte med saken att göra. Blir lite tröpp på sådana här kommentarer om icke självklara saker på grund av formulering faktiskt.
    Tog jag upp dominans? Öh - var då?
  • Anonym (Emelie)
    Madida skrev 2013-04-24 17:59:30 följande:
    Tack för att du skriver så bra :)

Hur gammal är du då? Har det varit på ditt initiativ eller killarna som velat? 
  • Anonym (Bekväm)
    Anonym (Emelie) skrev 2013-04-24 17:14:05 följande:
    Jag har varit tillsammans med min kille i 1,5 år och vi har det bra tillsammans, både generellt och bra sexliv.. häromdagen kom det fram att han fantiserar om att få spruta i ansiktet. Jag blev ganska ställd för jag trodde inte de om honom och det märktes att det var lite svårt och pinsamt för honom att berätta.. han hade säkert tänkt på det ett tag.

Jag tycker mest att det verkar onödigt och kladdigt, men jag vet inte. Är orolig att få i ögonen också :P

Hur gör ni andra tjejer? Vill era killar spruta i ansiktet? Låter ni dem göra det? 
    Gör vad du känner dig bekväm med. Jag har inget problem att göra något jag är neutral till eller aldrig skulle göra själv om jag fick välja fritt om det är något som partnern går igång på och som inte gör ont, känn helt fel, etc.

Har bland annat slickat en tjej som hade mens. Inget som är en fetisch för mig, men hon vill gärna, och jag är inte kräsmagad. I ett bra förhållande jämnar givandet och tagandet ut sig.
  • Madida
    Anonym (Wyt) skrev 2013-04-24 18:03:05 följande:
    Men hur uppfattar du att bli sprutad i ansiktet? För mig är det 4 saker samtidigt.
    Hur jag uppfattar det? Det tänder mig. Vidare har jag inte analyserat det hela och känner inte att det behövs.
  • keron

Nope, jag vill inte att min sambo sprutar mig i ansiktet, även om jag vet att han skulle vilja göra det. Jag tycker att sperma är skitvidrigt och att det känns förnedrande att bli nersaggad i ansiktet, och jag går inte igång på förnedring. Även om min sambo absolut inte skulle vara ute efter att förnedra mig.
    Finns andra ställen att spruta på/i. Som en kondom

• Madida
    Anonym (Emelie) skrev 2013-04-24 18:12:36 följande:
    Tack för att du skriver så bra :)

Hur gammal är du då? Har det varit på ditt initiativ eller killarna som velat? 
    Jag är 31 Det har nog varit både och. Vissa gånger har jag bett om det, vissa gånger har det varit på hans initiativ.
    Jag tycker generellt att folk tänker för mycket. Är det något som inte känns okej så ska man absolut inte göra det. Men att välja vad man gör och inte gör utifrån vad "andra" tycker och tänker är himla onödigt. Likaså analyserar jag inte VARFÖR jag gillar något. Jag bara gör det  
  • lilmissredhotts

Jag låter honom komma i ansiktet, men brukar blunda just för att det svider så hemskt i ögonen. Men det är ju en smaksak

• Anonym (Emelie)
    keron skrev 2013-04-24 18:29:46 följande:
    Nope, jag vill inte att min sambo sprutar mig i ansiktet, även om jag vet att han skulle vilja göra det. Jag tycker att sperma är skitvidrigt och att det känns förnedrande att bli nersaggad i ansiktet, och jag går inte igång på förnedring. Även om min sambo absolut inte skulle vara ute efter att förnedra mig.
    Finns andra ställen att spruta på/i. Som en kondom
    Haha, svårt att tänka mig nåt mer osexigt än en kondom! Jättebra om man är i ett läge där man oroar sig för graviditet eller är singel och har sex med flera, men skönast när man slipper kondomer :)
Svar på tråden Låta honom spruta i ansiktet?