Inlägg från: Mademoiselle |Visa alla inlägg
  • Mademoiselle

BF januari 2014

Hej! Får jag vara med här? Vi har en dotter som snart fyller två och nu har jag precis plussat igen. Om jag har räknat rätt har jag BF 18 januari.

• Mademoiselle

Kärleksmiraklet: jag plussade också igår, har också BF 18 jan och detta är mitt andra barn. Lustigt!

• Mademoiselle

Än så länge toppen förutom att jag är förkyld. Jag mådde fruktansvärt illa från vecka sju till och med vecka sjutton med mitt första barn så jag håller verkligen tummarna för att jag slipper det denna gång. Hur är det själv?

• Mademoiselle

Ja, anfådd är jag också faktiskt. Jag orkar inte bära vår dotter så mycket heller.

Det blir MYCKET spännande i vecka 7 då vi får se om det drar igång med hemskt illamående eller inte.

Nja, jag har en väldigt, väldigt mammig dotter redan från början så det är svårt att märka någon skillnad hemma hos oss.

• Mademoiselle

Jag är i vecka 5 och det syns så himla tydligt på mig. Jag är fruktansvärt uppsvullen. Jag fattar inte hur jag ska kunna dölja det på jobbet i många veckor till. Med första barnet fick jag bara en liten mage och dessutom sent i graviditeten. Jag berättade då på jobbet i vecka 19 och då var det många som inte hade märkt det.

• Mademoiselle

Jag försöker hålla mig till ungefär tre koppar kaffe om dagen. När jag var gravid med mon dotter mådde jag så illa att jag inte kunde dricka kaffe överhuvudtaget så denna gång passar jag på och njuter.

• Mademoiselle

Jag säger bara Teutonia Cosmo. Vi har haft en sådan åt vår dotter (född 11) och vi är verkligen supernöjda. Jag kan inte komma på något som jag skulle vilja ändra på den.

Svar på tråden BF januari 2014