• SB2011

BF januari 2014

Inatt och idag har jag så jävla ont i höften! Jävla fogar! Känns som höften ska gå av typ! Blää inte äns citodonen hjälper spec bra! Känns så hopplöst

• SB2011

Nån mer som har tuttar som kliar? Håller på att bli tokig på kvällarna för de kliar så! Mest bröstvårtorna men även hela brösten!

• SB2011
    Josefine02 skrev 2013-09-25 05:34:20 följande:

Fasen vad jag är trött på dessa sömnlösa nätter. Har varit vaken i 2 h nu och jag vet bokstavligt talat inte när jag sov en hel natt sist. Det måste varit i våras! Vad fan ska jag göra för att få kunna komma till ro och sova? Förlåt för ett neggopeggo inlägg men jag har ingen glädje överhuvudtaget och lär nog aldrig få någon heller under denna graviditet... :(

Vad är de som väcker dig? Ont, kissig obekvämt? Prata me din bm de finns hjälp att få! Jag får ta nån piller som hjälper mig att sova! Sömn e jätte viktigt för att orka och inte gå ner sig!
  • SB2011
    englasmamma86 skrev 2013-09-24 21:07:06 följande:
    jag hade det förra grav, fick en del bristningar på undersidan av brösten då men inga på magen konstigt nog..jag skulle rekommendera dig att smörja med olja på dem .huden blir torr och uttänjd när dem växer så mkt och troligen därför dem kliar.
    Dom känns inte direkt torra men ja jag får försöka! Fick inga bristningar på magen heller sist och några få på tuttsen men de klia inte! Blir tokig å fnattar hela tiden! Haha
  • SB2011

Tycker de e lite trist att vi inte behöver köpa grejer så de blir inget gekås för oss denna gång!:/

• SB2011

Fy faan vilken natt! Fick prova tens igår igen för foglossningarna! Och igårkväll fick jag panik ångest vilket jag inte haft på jätte länge! Sen vakna jag inatt vid 4 av att jag fick en jätte kraftig värk! Höll i sig i över 3 min! Och sen gjorde min höft jätte ont och jag fick ytterligare 2 kraftiga värkar med 5min mellanrum! Maken fick hämta citodon å värme dyna å vetevärmaren så jag kunde få värme både på rygg/höft å magen och när pillan börja verka så släppte de!

Aldrig mer tens!!

• SB2011
    Mymemlan skrev 2013-09-25 22:01:15 följande:

Jaha, då har min lillskrutt åkt på lunginflammation :( Feber sjunde dagen och en hemskt hosta och tillslut fick v ingen tid på vc så vi fick åka på jourtid.. En 10 dagars kur med kåvepenin, kräktes upp skiten gjorde han på en gång.. Så vi får se om han tar det imorrn igen eller om jag måste be att få nått annat.. 

Stackars liten! Hoppas han kryar på sig fort!!
  • SB2011

Just nu saknar jag en blodig fin stek och ett glas rött som fan! Inget jag brukar äta direkt utan vid bara spec tillfällen som en dejtkväll me maken ute på nån mysig restaurang! Dricker nästan aldrig heller annars! Tror nog att de e egentligen stämning och situationen jag saknar än maten! Men de e maten som dyker upp i tankarna hela tiden

• SB2011

Sist jag va hos kuratorn så prata hon om att dom skulle sjukskriva mig efter bebisen kommer med! För jag inte kan ta hand om sonen me foglossningarna å de går ju inte över så fort lillebror kommer! Men vad jag läst så e de jätte svårt att få fk att godkänna sjukskrivning för dom tycker fl räcker! Nån som har nån erfarenhet av de? Eller vet nån som blivit de?

• SB2011

Nu har vi fått hit vagnen! Fast jag har inte sett den då maken tog ner den i källaren direkt!:/ jaja gott om tid!

Bara skötbord kvar! Har hittat några på blocket som va av intresse som jag skickat mail på idag och väntar på svar! Sen e vi klara med alla inköp!

Känns nästan lite tråkigt!

Svar på tråden BF januari 2014