Inlägg från: I Rose I |Visa alla inlägg
  • I Rose I

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Okej efter 4 mail och två meddelande på mindre än 24 timmar så skriver jag ett inlägg. Har inte för avsikt att vara aktiv men ger mig och skriver ett inlägg.

Först av allt tack TS för ett gott skratt. Du har fullkomligt satt eld på nästan varenda FL-medlem men så som uttrycker dig ger bara oss andra iranier dålig rykte även om det är idiotisk att stämpla så stor grupp som iranier efter en medlem anonymt på FL. Nåja...

"Juggar"? En skön folkgrupp om man nu ska generalisera enligt FL standard. Själv tycker jag bosniska tjejer är dem som sticker ut i den gruppen och som oftast har mycket vackra drag. Serbiska tjejer är också otrolig vackra men ser oftast ut som vilken irani/turk tjej som helst (inget negativt). "Jugge" killar är en av mina personliga favoriter. Så där lagom macho med en manlig utseende som tilltalar mig. 

"Iranska" tjejer? Hmmm, för det första så finns det ingenting som heter iranier om jag ska vara petig. Det är ett stämpel på alla folkgrupper som bor i Iran så när någon skriver iranier så kan det vara allt ifrån azerier (JA, azerier är en iransk folkgrupp och enligt vissa forskare mycket nära besläktad genetisk med perser) till balucher. Om du menar persiska tjejer så håller jag med dig angående utseendet. Om det är lojalitet eller vad min åsikt baseras på kan jag inte riktigt sätta fingret på. Persiska tjejer är otrolig utseendefixerad (mig själv inkluderad). Utseendet är mycket viktigt sen kommer status. Det är den nakna sanningen och det kan jag gott erkänna i egenskap av en persiska. Är stolt över mina rötter, har aldrig färgat håret blont, skulle aldrig falla mig i att färga håret och tycker det är otrolig fullt med blonderat hår (även när det gäller svenska tjejer). 

"Iranska" män? Nej, mörkt hår och mörka ögon tilltalar mig inte alls men det är ingen nyhet för dem som känner mig här på FL. Det är inte snyggt alls och ingenting jag tänder på. 

Svenska tjejer? Jadu, hur ska jag skriva detta utan att någon som jag håller kär tar illa upp? Problemet med svenska kvinnor är feminismens canser. Kvinnor i Sverige börjar mer och mer se ut som män. Att ha långt hår efter 30 gör en kvinna till något udda och allt det här med att vara bekväm klädd. 
    Min svägerska var i Sverige för många år sen och efter ett tag så fick jag frågan "Varför ser jag inga snyggklädda/snygga medelålders kvinnor i Sverige"? Tyvärr verkar bäst före datumet vara innan 30. Det finns sjukt snygga unga svenska tjejer men efter två barn och ett äktenskap så verkar det som att man glömmer sin kropp och att ta hand om sig själv.
    Att jag personligen inte tycker blondiner är vackra har ingenting med deras personlighet att göra. Det är ingen kritik mot personligheten så tolka inte det fel. Finns säkert många som inte tycker om mitt utseende heller.

Svenska män däremot är sjukt snygga. Mörkblont/mörkt hår och ljusa ögon är en personlig favorit.  

Den enda tjejen jag själv avgudar i din TS är Claudia Lynx och det är heller ingen hemlighet. Källkritik är aldrig fel.

">

Till sist så borde alla i den här tråden tänka på att så fort man öppnar munnen och säger något dumt om någon annan folkgrupp så får man förvänta sig mothugg. Man blir bemött som man möter andra. 

Det finns folk med alla olika smaker. Alla kan inte vara attraherad av ett och samma utseende.

Nej, allt handlar inte om utseendet men nu handlar diskussionen om folkgruppers utseende och svenska kvinnor över 30 är verkligen inte kända för att ta hand om sitt utseende. Generaliserar jag? Kanske men det är ju normen här på FL. Vill ju inte sticka ut.

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I

kär inte tar illa upp?

• I Rose I
    Lucky76 skrev 2013-04-30 17:02:00 följande:
    TS!

Om ni nu är så vackra så undrar jag varför alla iranska/persiska män jagar blonda kvinnor?
     För att irani tjejer är upptagna med att ragga på andra folkgruppers män/killar...
  • I Rose I

Kukmätartävling om vem som är vackrast är omöjligt då det är en smaksak. Ber dig sluta bete dig som du gör. Du ger oss andra dålig rykte. 

Det finns vackra svenskor också. Att du inte attraheras av blondiner betyder inte att dem är fula.   

• I Rose I

Golzar är enligt min smak idealkillen när det kommer till utseendet men vet du vad? Han har satt på varenda tehranitjej inom räckhåll. Hans k*k och sexuella färdigheter är allmängods och samtalsämne nr. 1. Vad gör det att han är så förbannad snygg?

• I Rose I
    Persisk skrev 2013-05-01 19:50:35 följande:
    VARFÖR skämmer jag ut er genom att posta bilder på snygga perser/iranier? du behöver inte besöka min tråd om du inte gillar den. Så enkelt är det. Jag har all rätt att posta bilder på en öppen forum, det är fritt land, Jag varken kränker nån eller bryter regler så dahaneto beband, boro goret ro gom kon ake khoshet nemiad az trådam!
    Hahaha, du klarar inte av min käft fengheli. Skriva en massa svärord och gatu tillmälen. Tummen upp tjejen, verkligen.

Du kan vara hur vacker du anser dig vara men så som du beter dig kommer du som högst att vara en nedtrampad persisk matta vid 30års ålder.   
  • I Rose I
    solus33 skrev 2013-05-01 19:53:51 följande:
    hehehehe NEJ , det är inte hon alls..
    hennes ansikte är osammanhängande , näsan syns merst, 
    Vad är detta? Gömda kameran? En kurd som försöker slå ner perser? Underhållning.  
  • I Rose I
    Persisk skrev 2013-05-01 20:02:41 följande:
    Are mifahmam amma man ke nagoftam hame bayad maro dost dashte bashan.. man faghat migam ke be nazare man ma khoshgeltarin hastim, yani ma irania. 
    Jag skriver på svenska. Tror inte det är tillåtet att kommunicera på persiska en längre tid. 

Okej, ja enligt mig så tycker jag också persiska kvinnor både unga och gamla är mycket vackra i jämförelsevis med andra men jag kan också förstå att andra inte tycker det och skulle inte bry mig för femöre om någon inte tyckte om mitt/vårt utseende.   
  • I Rose I
    solus33 skrev 2013-05-01 20:04:38 följande:
    försöker inte slå ner nån, förutom patetiska TS 
    jag har inget emot perser  överlag, har nära vänner som är iranier..

Hon är ung och alla behöver vi bekräftelse mer eller mindre.
  • I Rose I
    Persisk skrev 2013-05-01 20:09:40 följande:
    1. Jag vet att det finns vackra bland alla folkslag/folkgrupper, har inte förnekat detta.
    2. Jag tycker att vi perser/iranier är snyggast, det är som sagt vad JAG tycker.
    3.  Jag har inget emot andra.
    Enligt mig är de persiska dragen finast, vi är lyckligt utlottade. Vi har vacker hudton, vi har vackert tjockt mörkt hår, vi har snygga kroppar, fetma existerar inte bland oss så mycket jämförelse med andra folkgrupper. Hoppas ingen känner sig upprörd, det är som sagt vad jag tycker! acceptera att vi har olika åsikter och tycker olika. 

Grejen här är väl att du inte ska bli upprörd om någon inte håller med dig.  

Roz khosh och ta hand om dig.   
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer