Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
Okej efter 4 mail och två meddelande på mindre än 24 timmar så skriver jag ett inlägg. Har inte för avsikt att vara aktiv men ger mig och skriver ett inlägg.
Först av allt tack TS för ett gott skratt. Du har fullkomligt satt eld på nästan varenda FL-medlem men så som uttrycker dig ger bara oss andra iranier dålig rykte även om det är idiotisk att stämpla så stor grupp som iranier efter en medlem anonymt på FL. Nåja...
"Juggar"? En skön folkgrupp om man nu ska generalisera enligt FL standard. Själv tycker jag bosniska tjejer är dem som sticker ut i den gruppen och som oftast har mycket vackra drag. Serbiska tjejer är också otrolig vackra men ser oftast ut som vilken irani/turk tjej som helst (inget negativt). "Jugge" killar är en av mina personliga favoriter. Så där lagom macho med en manlig utseende som tilltalar mig.
"Iranska" tjejer? Hmmm, för det första så finns det ingenting som heter iranier om jag ska vara petig. Det är ett stämpel på alla folkgrupper som bor i Iran så när någon skriver iranier så kan det vara allt ifrån azerier (JA, azerier är en iransk folkgrupp och enligt vissa forskare mycket nära besläktad genetisk med perser) till balucher. Om du menar persiska tjejer så håller jag med dig angående utseendet. Om det är lojalitet eller vad min åsikt baseras på kan jag inte riktigt sätta fingret på. Persiska tjejer är otrolig utseendefixerad (mig själv inkluderad). Utseendet är mycket viktigt sen kommer status. Det är den nakna sanningen och det kan jag gott erkänna i egenskap av en persiska. Är stolt över mina rötter, har aldrig färgat håret blont, skulle aldrig falla mig i att färga håret och tycker det är otrolig fullt med blonderat hår (även när det gäller svenska tjejer).
"Iranska" män? Nej, mörkt hår och mörka ögon tilltalar mig inte alls men det är ingen nyhet för dem som känner mig här på FL. Det är inte snyggt alls och ingenting jag tänder på.
Svenska tjejer? Jadu, hur ska jag skriva detta utan att någon som jag håller kär tar illa upp? Problemet med svenska kvinnor är feminismens canser. Kvinnor i Sverige börjar mer och mer se ut som män. Att ha långt hår efter 30 gör en kvinna till något udda och allt det här med att vara bekväm klädd.
Min svägerska var i Sverige för många år sen och efter ett tag så fick jag frågan "Varför ser jag inga snyggklädda/snygga medelålders kvinnor i Sverige"? Tyvärr verkar bäst före datumet vara innan 30. Det finns sjukt snygga unga svenska tjejer men efter två barn och ett äktenskap så verkar det som att man glömmer sin kropp och att ta hand om sig själv.
Att jag personligen inte tycker blondiner är vackra har ingenting med deras personlighet att göra. Det är ingen kritik mot personligheten så tolka inte det fel. Finns säkert många som inte tycker om mitt utseende heller.
Svenska män däremot är sjukt snygga. Mörkblont/mörkt hår och ljusa ögon är en personlig favorit.
Den enda tjejen jag själv avgudar i din TS är Claudia Lynx och det är heller ingen hemlighet. Källkritik är aldrig fel.
">
Till sist så borde alla i den här tråden tänka på att så fort man öppnar munnen och säger något dumt om någon annan folkgrupp så får man förvänta sig mothugg. Man blir bemött som man möter andra.
Det finns folk med alla olika smaker. Alla kan inte vara attraherad av ett och samma utseende.
Nej, allt handlar inte om utseendet men nu handlar diskussionen om folkgruppers utseende och svenska kvinnor över 30 är verkligen inte kända för att ta hand om sitt utseende. Generaliserar jag? Kanske men det är ju normen här på FL. Vill ju inte sticka ut.