Inlägg från: I Rose I |Visa alla inlägg
  • I Rose I

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

solus33 skrev 2013-05-01 20:12:41 följande:
    sötare än TS 
    Och nu kan du absolut inte klaga på TS i och med inlägget ovan.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-02 04:23:20 följande:

Välkommen tillbaka! Flört
    Tack Dorian Kyss men det är inte långvarig. Blev bara bombaderad av mail och meddelande att jag skulle titta in i tråden och skriva några inlägg. Tycker det hela är så patetisk. Motståndarsidan beter sig exakt på samma sätt som TS.
    "Alla iranska tjejer är håriga, har höknäsor och fula som stryk" men sen får dem kortslutning om någon kommer in och börjar snacka skit om blondiner. Dubbelmoral.

Ber om ursäkt att jag ryktes med och skrev på persiska. Glömde bort var jag befann mig.

Claudia lynx har inte opererat sig. Läs mitt första inlägg här itråden. Källkritik skadar inte och borde inte vara så svårfattad för högintelligenta europeer, eller?         
  • I Rose I
    Persisk skrev 2013-05-01 21:14:35 följande:

Men Iranier är shia muslimer........99.6% av alla iranier är muslimer
    ................................................

Alltså...nej, jag håller tyst. Går och drar täcket över mig....Skrikandes 
    (HATAR FLs citatfunktion) 
  • I Rose I
    Persisk skrev 2013-05-02 13:35:14 följande:
    Iranier är en muslimsk folkgrupp men som jag skrev är ju majoriteten av iranier inte alls religiösa, visst vi har religiösa bland oss också men majoriteten av iranierna är ju icke religiösa eller endast muslimer bara såhär, för att de föddes till muslimer. Och ja, tekniskt sett är 99 % av alla iranier födda som muslimer. Vi har en liten kristen befolkning, runt 100. 000. Och fåtal Iranska judar. De som konverterar de kan ju knappast räknas som riktiga krista då de inte ä födda som kristna utan födda som muslimer. Kolla på statistik och fakta så ser du att 92 % av Iran är Shia, 7 & Sunni och resten 1 & är Kristna: (armenier och assyrier) 

Varje Iranier som konverterar gör bara fördomarna mot oss iranier större, de har behovet av att få bekräftelse  därför konverterar dom, bär kors osv vilket är roligt och tragiskt. 

Vi är ju tyvärr!!! kända för att glömma bort vårt ursprung så fort vi flyttar från Iran, bära kors, skaffa svenska namn, snacka skit om muslimer. DESSA iranier skämmer ut resten av oss, hatar dessa iranier, jag ser dom inte ens som iranier utan som ett gäng rövslickare som söker bekräftelse.  

Nu är min sömn förstörd...

Att kalla mig för muslim är tusen gånger värre än att bli kallad för höknäs hårig iranier.

Ska du gå efter statistik gjord av irans regim? Majoriteten av iranier är kulturell muslimer och ingenting annat. Lika troende som svenska kristna. 

Sista stycket håller jag med dig. Min favoritexempel en tjej som hade bytt namn till Karin!!!! Karin? Visste inte om jag skulle gråta eller skratta.      
  • I Rose I

Det finns många många religiösa grupper förutom judar och kristna i Iran. Att man inte hör dem gapa lika mycket som vissa andra betyder inte att vi inte existerar.

• I Rose I
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-03 10:10:13 följande:
    Ja, men jag avsåg varför vår käre lille Birger föll för denna dam. Och det torde inte ha med hennes tjusiga näsa att göra.

Vad är det med näsor egentligen? Jag tycker också att det är snyggt med en "karaktärsnäsa" på både män och kvinnor, men själv fegade jag ur och fixade till min egen. För den var ju fööööör stooooor. Suck.
    Min toksnygga juggesyster! Kyss

Det är inte så att din identitet/personlighet har ändrat sig i och med en näsoperation även om allvetande piff&puff professorerna kommer säga annat. Ibland önskar jag att det var fel på min näsa så att jag kunde fixa det och bekräfta fördomar bara för att... 

Att näsoperationer är vanligt bland iranier är för att det är ansiktet som är i focus i Iran och då gör man allt för att markera sina drag i ansiktet. Ögonbrynsgysterin kommer från den persiska miniatyrmålningarna.

Hade kroppen varit i focus i Iran så hade bröstoperationer varit vanliga som det är i västvärlden.

Det roliga är folk som vill motbevisa TS och lägger in bilder på tillfixade blondiner. Det är inga Maud Olofssons kopior man lägger in även om majoriteten av svenska kvinnor över 30 ser ut som henne. Den korta frisyren bland svenska kvinnor är en rolig samtalsämne bland icke svenskar. Sedan att man inte håller med birgers lasbilparkeringsrövar som han lägger in säger sitt. Serien svenska hollywoodfruar säger också sitt. Det är inga Maud Olofssons kopior direkt eller typiska medelålders svenska kvinnor med kort hår, osminkad, mjukisbyxor och ECCO-skor.  

• I Rose I

Av allt du har skrivit under årens gång så verkar du vara en pers och jag icke per enligt fördomsfulla FL mupparna. Obestämd

Människor har kroppsbehårig. På vissa ser man det extra tydligt. Svenska kvinnor är inte hårlösa. Man ser inte det lika tydligt.   

• I Rose I
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-03 12:58:04 följande:
    Ha ha, dankeschön du galna och vackra exotic!
    Om min personlighet har ändrat sig iom näsop:en? Näh, det tror jag inte! Då skulle jag tro att jag förändrades mer av ögonop:en, plötsligt var jag inte en glasögon-/linsmänniska längre. Jag tyckte bara att min rejäla Balkan-kran var hiskelig. Så nu har jag en svennenäsa
    Det gjorde du rätt i! Det viktigaste är att man själv ska vara nöjd med sig själv och inte vad andra tycker. 
    Åh, har du opererat ögonen? Vilken metod? Lasik? Är också sugen men är inte i okej skick att genomgå en operation idag. Kanske om några månader.  
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-03 12:59:54 följande:
    Just det, man ser det inte lika tydligt - lyckligtvis så har ju vi å andra sidan mörkare hy (iallafall om sommaren) så alla jefla hår kommer bort lite. Dock, på vintern med olivfärgad men ljus hy och alla svarta hår ser man ju ut som en gorilla...
    Som tur är så finns det hjälpmedel så som laser. Värre är det med blont hår som laser inte biter i. Då får man finna sig i att vara en varm gosedjur.
    Vad glad att du istället har fått tjocka ögonbryn och ögonfransar som många skulle mörda för. Det är jag.    
  • I Rose I
    MammaOchMatte skrev 2013-05-03 14:12:19 följande:
    Håller med, majoriteten av Iranier är snarare pappersmuslimer (mosalmanande shenasnamei som de själva kallar det). Kulturmuslimer var ett bra ord.
    Hej älskling

En till mörkhårig skönhet.  Kyss
    Jag ska inte börja en diskussion om iranska så kallade muslimer. Vill inte trampa någon på tårna men att säga att iranier är en muslimsk folkgrupp är som att pissa rakt i ansiktet på alla dessa miljontals minoriteter som är etniska perser och som inte har Islam som religion, varken på papper, i kulturen eller på annat sätt.

(Jag ber om ursäkt att jag inte har svarat på ditt mail. Börjar komma till liv så småningom. Ska absolut svara under dan. Puss.)       
  • I Rose I
    Svenskflicka skrev 2013-05-03 14:49:20 följande:
    Så var finns din statistik att majoriteten över 30 ser ut som Maud Olofsson??
    Hämtade det ur samma statistik som "alla iranier är si och så". För övrigt så ta en titt runtomkring där nästa gång du är ute bland folk. Östermalm räknas inte. Östermalm är motsvarigheten till iraniers Kista.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer