Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-04 19:20:14 följande:
Hahaha, och på sommaren får jag frågan om jag är "irani"!
IPL FTW! I LOVE IT! Min älskade älskade maskin har gjort livet så mycket bättre! Har du egen (isf vilket märke?) eller gör du på salong?
Jag har fått höra alla möjliga länder förutom Iran när folk ska gissa var jag kommer ifrån och när jag väl säger Iran så säger dem flesta "Är det sant? Är du säker?" Det var någon hjärncellbefriad som gissade Indien en gång för länge sen!! Indier? Jag liknar inte indier någonstans...
Nej, jag gjorde min rensning innan hemma lyxmaskinerna kom ut på marknaden. Har lagt ut tusentals kronor på att bli av med allt hår men värt varenda krona. Är hemmamaskinerna lika effektiva? Hur många gånger har du kört? Hjälper det? När jag gjorde intimrensningen så grät jag framför en främling för första gången. I 40muniter håll jag på att dö. Tortyr!!!! Men som sagt värt varenda krona och smärtan.
Jag hade tre fyra hårstrån under hakan som störde mig. Började med att dra ut dem med pincett och det blev bara fler och fler. Sen började jag med trådning och blekning men till slut stod jag inte ut. Under hakan gjorde jag 6gånger på ellipskliniken i Stockholm tills jag blev av med allt.