Inlägg från: Tilda09 |Visa alla inlägg
  • Tilda09

    Nyinflyttad till Motala.

    Nästa vecka går flyttlasset till Motala. 40, höggravid och en flicka på 4 år. Sambon har fått jobb i Mjölby.
    Hade varit superkul om nån hängde på här, gärna med barn i samma ålder :)

  • Svar på tråden Nyinflyttad till Motala.
  • Tilda09

    Åh vad kul med svar:) Är ju helt vilse i Motala, var uppe i veckan och skulle gå bort till affären som låg i närheten, och hittade knappt tillbaka:) Sambon är därifrån så han får visa mig runt lite. Hoppas på detta sätt att skaffa lite umgänge, ta en fika el nåt när vi kommit på plats. Min flicka är hemma med mig över sommaren, och förhoppningsvis får vi dagisplats till augusti. Får jag fråga vart ni bor? Vi kommer att bo nära verkstadstorget till en början iaf.

  • Tilda09

    Å grattis till er:) Då kommer det skilja ca 4 mån mellan dom:) Hoppas du mår bra och så:)
     Ekenäs har min sambo bott, vi försökte få lägenhet där men det har varit svårt att hitta boende så vi får fortsätta leta sen:) Vi sökte till Bergsätters förskola och hoppas hon får plats där:) Vad jobbar du med? Själv kommer jag att säga upp mig framöver, jobbar i hemtjänsten och kommer söka nåt i Motala när det är dax, men först ska jag njuta av ledigheten:) 

  • Tilda09

    Hej, vad roligt att fler svarar:) Melindrha förstår att han är lycklig då:) Men sånt brukar lösa sig, ni får säkert god hjälp:) Grattis till din lilla flicka Jeshel:) Hur trivs du i Motala? För mig är det rätt skrämmande och lämna allt här då jag bott här i 20 år, men vi har resonerat fram och tillbaka och ska vi flytta ska vi göra det nu, innan vår dotter börjar skolan, då jag tror det blir svårare.

  • Tilda09

    Absolut vill jag det:) Bestäm ni tid och plats:) Är lite osäker om vi fått igång vårt bredband till nästa vecka där uppe, så jag kan fortsätta skriva.

  • Tilda09

    Vad roligt Viktoria123, vi flyttar oxå imorgon:) Japp, för mig funkar det vid 12 om inget annat inträffar :)

  • Tilda09

    Tyvärr får jag oxå avstå då min flicka har fått vattkoppor. Hoppas det blir fler chanser framöver.

Svar på tråden Nyinflyttad till Motala.